Google Keep: معرفی اپلیکیشن یادداشت‌برداری ابری گوگل

اگر به یادداشت‌برداری در گجت اندرویدی خود علاقه دارید خوب است بدانید امروز گوگل رسماً اپلیکیشن Google Keep را برای یادداشت برداری معرفی کرد که با اکانت گوگل درایو شما همگام‌سازی خواهد شد.

0

این اپلیکیشن در حقیقت یک راه بسیار ساده برای یادداشت برداری سریع است که حالا از طریق Google Play عرضه شده است. در این سرویس تنها امکانات موجود نوشتن متن، رنگ پس‌زمینه و قرار دادن یک تصویر از دوربین است و از امکاناتی که معمولاً سرویس‌های Evernote و Catch ارائه می‌کنند خبری نیست. فعلاً امکان قرار دادن تصویر از گالری وجود ندارد و برای قرار دادن تصاویری جز عکسهای مستقیم دوربین باید به نشانی اینترنتی این سرویس مراجعه کنید. همچنین امکان ایجاد لیست To-Do برای لیست کردن کارهای روزانه و ضبط صدا نیز در این سرویس وجود دارد.

Google-Keep-App

اپلیکیشن اندرویدی گوگل کیپ با سه ویجت نیز همراه است: یک ویجت کوچک برای اضافه کردن سریع یادداشت، یک ویجت بزرگ برای نمایش و اسکرول تمامی یادداشت‌ها و یک ویجت مخصوص کاربران اندروید 4.2 برای قرار دادن در صفحه قفل دستگاه.

Google-Keep-Web

در یک مقایسه با Evernote  و سرویس‌های مشابه می‌توان گفت تنها مزیت Google Keep عدم نیاز به ساخت اکانت اضافه و همگام‌سازی با اکانت گوگل و همچنین سرعت بالا و سادگی کار است و در عوض امکانات زیادی در اختیار نداشته و کاربران نسخه پایین‌تر از اندروید 4.0 قادر به نصب آن نخواهند بود.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از گوگل پلی یا کافه بازار اقدام کنید و یا فایل apk را از این لینک دانلود کنید.


پایان مطلب/

Source: Google Blog, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.