درز تصاویر واضح و احتمالاً نهایی به همراه مشخصات کامل از گلکسی اس 4

پس از ماه‌ها انتظار و درز تصاویر و مشخصات و حتی ویدئوهای مختلف به نظر می‌آید این‌بار تصاویری واقعی به همراه مشخصات از چهارمین کهکشانی سامسونگ در اینترنت منتشر شده است.

3

سایت چینی IT168 امروز در کمتر از 24 ساعت مانده به معرفی رسمی گلکسی اس 4 تصاویری از مدل GT-I9502 یعنی مدل دو سیم‌کارته این گوشی را در اینترنت منتشر کرده است که بسیاری شایعات قبلی را تأیید می‌کند.

Galaxy-S-4-Leak-3

در صورت صحت اطلاعات و با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم سامسونگ نه تنها بدنه پلاستیکی را حفظ کرده است بلکه متأسفانه طراحی گوشی بسیار به گلکسی اس 3 شباهت دارد و با نگاهی به جلوی آن نمی‌توان به راحتی آن را از پرچم‌دار قبلی تشخیص داد؛ پشت دستگاه نیز با این‌که دارای یک لنز بزرگتر و تغییر مکان فلش LED و اسپیکر است اما تفاوت زیادی در طراحی با گجت‌های 2012 سامسونگ ندارد. گفته می‌شود گلکسی اس 4 حدود 7.7 میلی‌متر ضخامت و 138 گرم وزن دارد.

Galaxy-S-4-Leak-6

صفحه‌نمایش این کهکشانی 4.99 اینچی با وضوح 1080p و از نوع Super AMOLED HD بوده و با نگاهی به آن می‌توان دریافت که رابط کاربری TouchWiz نیز حداقل در ظاهر تغییر چندانی نکرده است. گلکسی اس 4 با اندروید 4.2.2 عرضه خواهد شد و قابلیت لمس شناور را خواهد داشت؛ بدین ترتیب حتی بدون S-Pen با نگاه داشتن انگشت با فاصله کم از صفحه‌نمایش می‌توان بعضی محتواها را در اپلیکیشن‌های سامسونگ مشاهده کرد. همچنین گفته می‌شود قابلیت Eye Pause برای متوقف کردن ویدئو هنگام چشم برداشتن از صفحه‌نمایش و Eye Scroll برای اسکرول صفحه با توجه به موقعیت سر و چشم‌ها از دیگر نوآوری‌های سامسونگ در این گوشی خواهد بود.

Galaxy-S-4-Leak-4

شاید یک امیدواری بزرگ وجود پردازنده قدرتمند Exynos Octa 5410 در نسخه بین‌المللی باشد که دارای 4 هسته پردازشی Cortex-A15 و همچنین 4 هسته پردازشی دیگر Cortex-A7 با معماری big.LITTLE و همگی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز باشد که پردازنده گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 نیز آن را یاری می‌کند. این پردازنده گرافیکی مشابه مدل موجود در پردازنده آیفون 5 است با این تفاوت که هسته‌های آن به جای 350 مگاهرتز بر روی 533 مگاهرتز کلاک شده‌اند و بدین ترتیب توانی بیشتر از آیفون 5 و نزدیک به آیپد 4 خواهند داشت. برای مالتی تسکینگ نیز 2 گیگابایت رم در نظر گرفته شده که به نظر بیشتر از کافی می‌آید.

Galaxy-S-4-Leak-2

از دیگر مشخصات درز کرده می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی، حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی، باتری 2600 میلی‌آمپری قابل تعویض توسط کاربر، اسلات کارت حافظه و NFC اشاره کرد.

Galaxy-S-4-Leak-5


پایان مطلب/

Source: TheVerge, Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مجنون می‌گوید

    فکر کنم این عکس ها با خود گوشی فرق داره(چون این چینی شه)!

  2. pouriya می‌گوید

    خوشم میاد هر روز هر سایتی یک چیز میگه راجعبه این گوشی!
    یکی میگه eyescroll نداره!یکی میگه داره!
    اما نظر من اینه باز هم شکل ظاهری گوشی با این عکس تفاوت داره

  3. منوچهر می‌گوید

    اینکه قیافش شبیه گلکسی اس 3 هست یه کم زد تو ذوقم

    اما در کل دمش گرم
    لمس شناور و eye pause و eye scroll و ردازنده 8 هسته ای و البته دوربین 13 مگا پیکسلی و البته دو سیم کارته بودنش، طراحیش رو جبران می کنه