عرضه آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین برای موتورولا RAZR و RAZR MAXX

شکی نیست که گوشی‌های موتورولا Droid RAZR و Droid RAZR MAXX از گوشی‌های بسیار خوب و قدرتمند سال 2012 بودند. حالا شرکت موتورولا بالاخره آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین را برای این دو گوشی عرضه کرده است.

0

فارنت: شکی نیست که گوشی‌های موتورولا Droid RAZR و Droid RAZR MAXX از گوشی‌های بسیار خوب و قدرتمند سال 2012 بودند. حالا شرکت موتورولا بالاخره آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین را برای این دو گوشی عرضه کرده است.

Droid-RAZR-MAXX-JellyBean

البته توجه داشته باشید که نسخه اندروید 4.1.2 عرضه شده و با آخرین نسخه اندروید یعنی 4.2 متفاوت است اما باز هم امکانات بسیار خوبی مانند Google Now و مخصوصاً Project Butter را می‌توانید با این آپدیت داشته باشید. با توجه به خرید موتورولا توسط گوگل انتظار داشتیم این آپدیت زودتر عرضه شود اما به نظر می‌رسد مالکیت گوگل بر موتورولا جای دیگری خودش را نشان داده است.

با آپدیت به اندروید 4.1.2 متوجه می‌شوید که اپلیکیشن‌هایی مانند My Music و My Gallery و همچنین ویجت‌های Weather و World Clock حذف شده‌اند و به جای آن‌ها اپلیکیشن‌های Google Gallery و Google Play Music جایگزین شده‌اند. در این آپدیت علاوه بر Google Now و Project Butter، جستجوی صوتی و نوتیفیکیشن‌های گسترش‌پذیر نیز اضافه شده‌اند و چندین بهینه سازی نرم‌افزاری نیز انجام شده است. به طور مثال GPS سریع‌تر مکان شما را پیدا می‌کند، کنتراست و جزئیات تصاویر گرفته شده توسط دوربین بهتر شده و حالت پانوراما نیز بهبود یافته است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.