پدفون اینفینیتی ایسوس؛ تجربه پدفون جدید این بار باصفحه نمایش 1080p

ایسوس ساعتی پیش آخرین پدفون خود با نام پدفون اینفینیتی را همزمان با رونمایی از فون‌پد 7 اینچی رونمایی کرد که در واقع تائیدی بود بر تصاویری که صبح امروز از غرفه ایسوس در این نمایشگاه به بیرون درز کرده بود.

3

تفاوت پدفون اینفینیتی با پدفون 7 اینچی ایسوس دقیقا در این است که دوباره شاهد ترکیب یک گوشی و یک تبلت مانند مدل‌های قبلی هستیم که یگ گوشی هوشمند اندرویدی با قرار گرفتن در داک تعبیه شده در پشت یک صفحه نمایش بزرگ به عنوان راه‌انداز آن عمل کرده و یک تبلت را تشکیل می‌دهد.

گوشی پدفون اینفینیتی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح  1080p ، قابلیت ارتباط با شبکه LTE،  و پردازنده چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 600 و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که این مشخصات این گوشی را در رده بالای بازار قرار می‌دهد و در قسمت پد، پدفون اینفینیتی نیز که ایسوس ان را اینفینیتی استیشن خطاب می‌کند با یک صفحه نمایش 10.1 اینچی باز هم با وضوح  1080p و البته یک باطری دیگر روبرو هستیم.

PadFone_Infinity_Specآیا می‌خواهید یکصد تصویر پشت سر هم را با سرعت 8 فریم بر ثانیه هنگامی که در حال ضبط ویدئویی با کیفیت فول اچ.دی 1080p هستید، ثبت کنید؟ خب پدفون اینفینیتی یک گوشی هوشمند عالی و البته تبلت در این زمینه است. ایسوس در زمینه قابلیت‌های تصویرسازی پدفون اینفینیتی سنگ تمام گذاشته و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با مشخصات  f/2.0  با یک پردازنده اختصاصی برای خلق تصاویر در این محصول قرار داده که به شما اجازه می‌دهد تعداد فراوانی تصاویر متوالی را پشت سرهم ثبت کنید.

ایسوس فعلا تنها قیمت این محصول در بریتانیا را اعلام کرده که 799 پوند (999 یورو) است که قیمتی معادل 1200 تا 1400 دلار بسته به بازاری که از آن این محصول را تهیه خواهید کرد، خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    لاو!
    فقط بیاد ایران خیلی گرونه که در توان ما نیست!!!:( وگرنه معرکه اس!!!!

  2. mohsen می‌گوید

    asus az aval herfeyi bod mesl samsungiya mahi forosh nabodan …. hamishe harfi bara goftan dashte asus …..

  3. منصور می‌گوید

    نه بابا!! ایسوس هم داره راه میفته و دیگه فقط یه تولید کننده مادربرد نیست :)