اولین تصاویر از لومیا 520 و لومیا 720 پیش از رونمایی رسمی در بارسلونا

به تازگی تصاویری از محصولات جدید این شرکت که Lumia 720 و Lumia 520 نام دارند. به بیرون درز کرده و طبق اطلاعات منتشر شده، قرار است از اسمارت‌فون‌های جدید این شرکت در نمایشگاه MWC2013 که از روز دوشنبه رسما آغاز بکار خواهد کرد، رونمایی شود.

0

فارنت: نوکیا سال 2013 را بسیار عالی آغاز کرده، این شرکت توانسته با همکاری مایکروسافت و استفاده از سیستم عامل ویندوزفون 8 و همچنین ساخت گوشی‌هایی با امکاناتی فوق‌العاده مناسب و قیمت‌هایی مناسب‌تر! مشتریان خاص خودش را دوباره جمع کند و فروش بسیار خوبی را داشته باشد.

حال به تازگی تصاویری از محصولات جدید این شرکت که Lumia 720 و Lumia 520 نام دارند. به بیرون درز کرده و طبق اطلاعات منتشر شده، قرار است از اسمارت‌فون‌های جدید این شرکت در نمایشگاه MWC2013 که از روز دوشنبه رسما آغاز بکار خواهد کرد، رونمایی شود.

NokiaLumia720_leak

این تصاویر توسط EvLeaks منتشر شده‌اند و اگر درست باشند مانند تمام دیگر اسمارت‌فون‌های ویندوزی نوکیا از رنگ‌های شاد و طراحی زیبا بهره می‌برند. این گوشی‌ها در رنگ‌های فیروزه‌ای، زرد، فرمز، سفید و مشکی موجود خواهند بود.

البته در کنار تصویر این دو اسمارت‌فون مشخصاتی نیز همراه با آنان فاش شده است. از مشخصات سخت‌افزاری اسمارت فون Lumia 720 می‌توان به یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی و صفحه نمایش 4.3 اینچی با فناوری Clear Black اشاره کرد.

همچنین این اسمارت‌فون از ویندوزفون 8 بهره می‌برد و دارای دوربین 6 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین 2 مگاپیکسلی در قاب جلویی است. این محصول از 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی است.

NokiaLumia520_leak

در کنار این محصول، Lumia 520 قرار دارد که کمی ضعیف‌تر از این محصول است، لومیا 520 از صفحه نمایش 4 اینچی لمسی به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌برد. این گوشی دوربینی در قاب جلویی ندارد. سخت‌افزار داخلی آن نیز مانند لومیا 720 است و از 512 مگابایت حافظه رم برخوردار است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.