«ادوبی» نقاش به یاری آیفون می‌آید

شرکت ادوبی اعلام کرده است که نسخه تلفن همراه نرم‌افزار معروف خود، “فتوشاپ” را به صورت رایگان برای تلفن‌همراه “آیفون” عرضه می‌کند.

0

این برای نخستین بار است که این نرم‌افزار برای تلفن‌های همراه عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های ممتاز این برنامه این است که به صورت رایگان برای آیفون در فروشگاه آنلاین اپل یعنی آی‌تونز عرضه شده است.
این در حالی است که نسخه مخصوص رایانه این نرم‌افزار بسیار گران به حساب می‌آید و اقدام برای عرضه مجانی نسخه تلفن همراه این نرم‌افزار باعث تعجب کارشناسان شده است.

از مشخصات این نسخه می‌توان به توانایی دست‌کاری تصویر و همچنین ویرایش تصاویر و اعمال افکت‌ها به همراه جعبه ابزار تقریبا مناسب آن اشاره کرد. تنها نکته منفی در این برنامه عدم استفاده از توانایی “فلش‌پلیر ” آیفون در تصاویر گرفته شده است.

نسخه تلفن همراه این نرم‌افزار دارای ابزار مناسب و جالبی است ولی بسیار محدود‌تراز نسخه رایانه‌ای آن است ولی خوب این اولین نسخه از این نرم افزار است و از یک برنامه رایگان نباید انتظار چندانی داشته باشیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.