قابلیت‌های نرم‌افزاری گلکسی اس 4 به گلکسی اس 3 و نوت 2 می‌آید

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 4 با این‌که طراحی گوشی را تغییر زیادی نداد اما ویژگی‌های نرم‌افزاری جالبی را به آن افزود. خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده که بسیاری ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 برای پرچم‌داران قبلی این شرکت نیز عرضه خواهد شد.

10

فارنت: سامسونگ با معرفی گلکسی اس 4 با این‌که طراحی گوشی را تغییر زیادی نداد اما ویژگی‌های نرم‌افزاری جالبی را به آن افزود. خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده که بسیاری ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 برای پرچم‌داران قبلی این شرکت نیز عرضه خواهد شد.

Dual-Camera

همان‌طور که می‌دانید آپدیت اندروید 4.2.2 برای گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 در حال آماده‌سازی است و به نظر می‌رسد سامسونگ این ویژگی‌های جدید را از طریق این آپدیت عرضه کند. نیک دیکارلو یکی از مدیران سامسونگ در مصاحبه‌ای با PC Mag می‌گوید:

“هر چیزی که وابسته به سخت‌افزارهایی مانند سنسور مادون قرمز نباشد به طور قطع به پرچم‌داران قبلی خواهد آمد.”

S-Health-S-Translator-Smart-Pause

بدین ترتیب احتمالاً قابلیت‌هایی مانند مترجم S Translator، اپلیکیشن سلامتی S Health و دستیار صوتی ارتقا یافته S Voice Drive به گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 خواهند آمد. همچنین احتمالاً برخی قابلیت‌های عکاسی مانند Dual Camera و حالات جدید عکاسی نیز در آپدیت سامسونگ گنجانده شوند و دو قابلیت Smart Pause برای توقف ویدئو هنگام چشم برداشتن از صفحه و Smart Scroll برای اسکرول خودکار متون هنگام رسیدن به پایان آن‌ها نیز همان‌طور که در فیرم‌ورهای درز شده گلکسی اس 3 دیده‌شد در آپدیت نهایی نیز فراموش نشود.

البته قابلیت‌هایی مانند حرکت دادن دست بالای صفحه برای اسکرول یا تعویض آهنگ و عکس و همچنین لمس شناور به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری به صورت اختصاصی برای گلکسی اس 4 باقی خواهند ماند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. میلاد می‌گوید

    من نوت 3 دارم و خیلی هم ازش راضی هستم با اندروید4.3عالی اپدیت هم نمی خوام به شما هم پیشنهاد می کنم چه کرده سامسونگ مهشره

  2. حسینا می‌گوید

    نوت 2 سنسور حرکت دست هم داره چون تو حالت استند بای روی سطح صاف که باشه وقتی دست رو از روی گوشی عبور بدیم یه سری ناتیفیکشین نشون میده

  3. سینا می‌گوید

    ایول s3

  4. سیروس می‌گوید

    من نوت ۲ دارم. خیلی متاسف و عصبانی هستم از سامسونگ. واقعا شرکت سامسونگ فکر نمیکنه کسانی مثل من که هزینه کردند و محصول شرکتش را خریدند چه گناهی دارند که تحریممون کرده؟

  5. علی می‌گوید

    ای بابا یجوری میگید پرچمدارای قبلی انگار نوت و اس 2 پرچمدار نبودن!!!!یعنی 4.2.2 که برای نوت میده هیچی توش نیست؟خب اینا که چندتا قابلیت نرم افزاری بیشتر نیست که!!!!!

  6. مصطفی می‌گوید

    آقا سامسونگ که ایران رو تحریم کرد ! اگه هم آپدیت بده که میده برای ما فارسی زبانها نمیده ! ( اشکم داره در میاد !!! )
    آخه چراااااااااااااااااااااااااا…

  7. مهدی می‌گوید

    سلام من اس 3 دارم خدایا چی میشه اپدیت جدید بیاد من که لحظه شماری میکنم عشق است اس3 به خدا حرف نداره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

  8. هیوا می‌گوید

    ما همه میدونیم اپدیت میاد ولی اخه کی .هیچ مدل کهکشان مثل اس 3 نمیشه.لطفا بگید کی عرضه میشه اپدیت ؟

    1. منصور می‌گوید

      هیچ مدل کهکشان نوت2 نمیشه

  9. محمد می‌گوید

    من خودم
    نوت 2 رو دارم …چه شود اگه اندروید 4.2.2 بیاد….