آیا پرندگان خشمگین راه میکی ماوس را می روند!

شرکت فنلاندی Rovio در حال تبدیل شدن به دیزنی بعدی است و با توجه به موفقیت بسیار زیاد پرندگان خشمگین این موضوع چندان دور از دسترس نیست.

0

فارنت: شرکت فنلاندی Rovio در حال تبدیل شدن به دیزنی بعدی است و با توجه به موفقیت بسیار زیاد پرندگان خشمگین این موضوع چندان دور از دسترس نیست.

این شرکت اعلام کرد که انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین 52 قسمتی خواهد بود و هر روز شنبه و از 26 اسفند پخش خواهد شد و یک هفته بعد نیز بر روی وب سایت ،تلویزیون هوشمند سامسونگ و همچنین داخل بازی پرندگان خشمگین از طریق یک دکمه بر روی صفحه اصلی برنامه در دسترس خواهد بود.

AngryBirdsTV

گفتنی است که طبق قرارداد امضاء شده این انیمیشن در استرالیا ،کره جنوبی ،اندونزی ،هند ،فنلاند ،اسرائیل ،فرانسه ،آلمان ،نروژ،شیلی و برزیل به نمایش درخواهد آمد و این شرکت قصد دارد تا از این راه بر هر چه چهانی تر شدن برند پرندگان خشمگین بهره ببرد هر چند پیش از این قرار بود تا این انیمیشن زودتر روانه تلویزیون ها شود.

در ضمن این شرکت اعلام کرد که بازی پرندگان خشمگین تاکنون بیش از 1.7 میلیارد بار دانلود شده است و در ضمن Rovio برند پرندگان خشمگین را بر روی آیتم های مختلفی همچون لباس ،اسباب بازی و.. نیز گسترش داده است.

به نظر می‌رسد Rovioبه دنبال راهکار دیزنی برای گسترش برند خود است هر چند ظهور شخصیت های جدید همانند پرندگان خشمگین به زودی به شدت مورد نیاز خواهد بود.

Source:Phone Arena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.