سامسونگ فروش ماهانه یک میلیون گلکسی نوت 8 را در سر دارد!

این اولین باری نیست که سامسونگ در فروش محصولات خود، اعتماد به نفس بالایی از خود نشان می‌دهد. این شرکت چندی پیش نیز اعلام کرده بود که قصد دارد ماهانه ده میلیون گلکسی اس 3 را به فروش برساند.

3

فارنت: سال پیش شایعات در مورد گلکسی نوت 8 شروع شد و همین هفته پیش در کنگره جهانی موبایل بارسلون بود که سامسونگ به طور رسمی از این تبلت 8 اینچی از سری نوت رونمایی کرد، این تبلت همانطور که انتظار می‌رفت برای رقابت با آی‌پد مینی اپل تولید می‌شود.

حال که نمایشگاه بارسلون به پایان رسیده سامسونگ با قاطعیت تمام برنامه‌های خود برای فروش این تبلت را اعلام کرده است.

Samsung-Galaxy-Note-8.0

طبق اعلام سایت تایوانی دیجی‌تایمز، سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد ماهانه یک میلیون دستگاه گلکسی نوت 8 را به بازار عرضه کند. این اولین باری نیست که سامسونگ در فروش محصولات خود، اعتماد به نفس بالایی از خود نشان می‌دهد. این شرکت چندی پیش نیز اعلام کرده بود که قصد دارد ماهانه ده میلیون گلکسی اس 3 را به فروش برساند.

همه ما از محبوبیت گلکسی نوت 2 بین خریداران خبر داریم، همچنین موفقیت آیپد مینی هم ثابت کرده که بازار علاقمند به تبلت‌های کوچک نیز است اما آیا این بدین معناست که سامسونگ می‌تواند ماهانه یک میلیون دستگاه نوت 8 را به فروش برساند؟

این قضیه طی گذر زمان ثابت خواهد شد که آیا سامسونگ زیاده‌روی می‌کند یا خیر!؟ نظر شما چیست؟

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. vahid می‌گوید

    من الان خودم دارم با گلکسی نوت هشت این نظرو میدم و فقط میگم اونایی که دنبال یه تبلت باحال خوب از نظر سرعت و اجرای برنامه های سنگین میگردن بهشون نوت8 رو معرفی میکنم واقعا عالیه با اون قلمه محشرش

  2. Mohammad Mahdi Azimi می‌گوید

    به نظر من که عالیه، اگه زمانی که عرضه میشه امکانش برام باشه، حتما تهیه میکنم، چون به درد کارم خیلی میخوره

  3. Ehsan می‌گوید

    قیافش که اصلا قشنگ نیست.یه جورایی زشت هم هست!
    اگه من قرار بود انتخاب میکردم قطعا آیپد مینی رو انتخاب میکردم.ینی چرا باید اونو ول کرد رفت اینو خرید؟!
    آیپد مینی هم نسبت صفحه نمایشش برای وبگردی بهتره(کار اصلی یک تبلت) هم ظاهر خیلی(خیلی بیشتر از خیلی!) بهتری داره.برنامه های مخصوص تبلت ها هم که بماند.
    اما این قلم نوت هم وسوسه کنندس.تنها نقطه قوتش از نظر من همینه.
    حالا که پولش نیست،پس هر کسی خواست برا من کادو بیاره لطف کنه آیپد مینی بیاره D: