HTC One پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی معرفی شد؛ صفحه‌نمایش 1080p با دوربین اولتراپیکسل

اچ تی سی وان سنت همیشگی اچ تی سی در غافلگیری هواداران این شرکت با مشخصات قابل توجه را بجا آورده و همچنین با نوآوری‌ها و قابلیت‌های اختصاصی که دارد امید این شرکت برای بازگشتن به صدر جدول تلفن‌های همراه هوشمند را زنده‌تر کرده است.

7

بالاخره پس از گمانه‌زنی‌ها و انتشار تصاویر و شایعات فراوان، شرکت HTC بالاخره ساعت 18:30 امروز از پرچمدار اندرویدی جدید خود در بازار تلفن‌های همراه هوشمند یعنی گوشی هوشمند اچ تی سی وان رونمایی کرد.

اچ تی سی وان نام این گوشی هوشمند است که جایگزین خانواده وان ایکس به عنوان پرچمداران پیشین این شرکت خواهد شد. اچ تی سی وان همچنین سنت همیشگی اچ.تی.سی در غافلگیری هواداران این شرکت با مشخصات قابل توجه را بجا آورده و همچنین با نوآوری‌ها و قابلیت‌های اختصاصی که دارد امید این شرکت برای بازگشتن به صدر جدول تلفن‌های همراه هوشمند را زنده‌تر کرده است.

اچ تی سی وان در نگاه اول از یک صفحه نمایش ال سی دی 4.7 اینچی برخوردار است که با وضوح و روشنی و زیبایی که برخوردار است، آن را به عنوان جانشین شایسته‌ای برای وان ایکس مطرح کرده است. مهم نیست که به این صفحه نمایش فول اچ. دی با وضوح 1080p با تراکم پیکسل 468 پیکسل در هر اینچ در چه زاویه‌ای نگاه کنید چون ظاهرا تفاوتی ندارد.

HTC-One-Camera

به سراغ دوربین این پرچمدار می‌رویم که پیش از رونمایی حدس و گمان‌های زیادی در خصوص آن مطرح شده بود و ظاهرا اچ.تی.سی بزرگ‌ترین ظرط‌بندی را در این گوشی بر روی دوربین ان انجام داده است. لنز این دوربین به نوعی توسعه یافته که می‌تواند تا سه برابر نور بیشتری را نسبت به یک دوربین 8 مگاپیکسلی عادی به خود جذب کند. این دوربین التراپیکسلی، آنطور که اچ.تی.سی آن را می‌خواند، ظاهرا پیشرفت خوبی در زمینه عکاسی در محیط کم نور ایجاد کرده و در عین حال تعداد پیکسل‌ها در تصاویری که با اچ تی سی وان می‌گیرید را به 4 مگاپیکسل محدود کرده‌اند.

ظاهرا لومیا 920 نوکیا کاری کرده که فعلا هر گوشی که معرفی می‌شود باید در زمینه عکاسی با این گوشی مقایسه کنیم. اچ تی سی وان در مقایسه با ویندوزفون لومیا 920 نوکیا از فناوری پایداری اپتیکال تصاویر (OIS) بهره می‌برد و در هر دو دوبین قاب جلویی و پشتی از قابلیت چندمحوری مبتنی بر شتاب‌سنج OIS بهره می‌برد و در دوربین قاب جلویی همچنین قابلیت الترا واید را شاهد هستیم که اولین بار در ویندوزفون 8X شاهد آن بودیم.

HTC One

HTC قابلیت‌های دوربین اچ تی سی وان را همین جا خاتمه نداده و برای افزایش هر چه بیشتر اعتبار آن حالت ویدیوئی HDR، یک محیط ویرایش حرفه‌ای تصاویر و امکانی جدید با نام HTC Zoe Photo را به آن افزوده است که این اخری پیش از انکه شما کاملا دکمه شاتر را فشار دهید 5 فریم از محیط مورد نظر را ثبت می‌کند و 15 فریم دیگر را به محض فشار دادن دکمه شاتر ثبت می‌کند تا نهایتا 20 فریم ثبت شده را برای شما مهیا کند که شما را قادر می‌سازد یک انیمیشن لحظه به لحظه (stop-motion) آماتوری را بسازید. اگر این برای شما کافی نیست و توجهتان را جلب نکرده یک ویدئو سه ثانیه‌ای هم در کنار این تصاویر برای شما آماده است.

HTC-One-SoundBoom

وقتی نوبت صدا می‌شود:HTC مدعی می‌شود که اچ تی سی وان بهترین تجربه صدایی که تاکنون از یک گوشی شنیده‌اید را برای شما به ارمغان می‌آورد و به آن نام هماهنگی همچون: HTC BoomSound می‌دهد که در اصل به لطف دو بلندگوی استریو در قاب جلویی این گوشی فراهم شده که قرار است رساترین صدای موسیقی شنیده شده از یک گوشی تاکنون را به گوش شما برساند. در کنار این‌ها هماهنگی با قابلیت صدای همواره اچ. تی. سی یعنی Beats Audio و همچنین امکان ضبط صدای HDR با دو بلندگو را اضافه کنید.

htc-one-BlinkFeed

اچ تی سی وان در بخش نرم‌افزار و رابط کاربری خود به عنوان اولین گوشی پذیرای رابط کاربری سنس 5 است که پیش از این حدس و گمان‌هایی در این خصوص منتشر شده بود. علاوه بر ساده‌سازی رابط کاربری بزرگ‌ترین تغییر دیده شده در سنس 5 چیزیست که اچ. تی. سی آن را بلینک‌فید نامیده است. یک اپلیکیشن شبیه فلیپ‌بورد که قرار است آخرین اخبار، اطلاعات و اوضاع شما در شبکه‌های اجتماعی را با توجه به نام خود در یک چشم به هم زدن در برابر شما ظاهر کند!

این روزها هیچ گوشی پرچمداری در لیست مشخصات خود نمی‌تواند پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE‌ را نادیده بگیرد و اچ تی سی وان هم در مشخصات خود پشتیبانی از این شبکه با سرعت 4G را دارد که در کمال تواضع پردازنده 4 هسته‌ا و 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 600 بدست می‌اید. اچ تی سی وان همچنین از 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی (نسخه 64 گیگابایتی برای بازارهای منطقه آسیای شرقی و اقیانوسیه)، باطری 2300 میلی آمپر بر ساعت، پشتیبانی از GPS و GLONASS، پشتیبانی از NFC، بلوتوث 4 و وای فای 802.11ac برخوردار است.

اگر این امکانات عادی به نظر می‌اید HTC در این گوشی دکمه پاور گوشی را به اینفرارد مجهز کرده تا بتوانید از آن به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون خود استفاده کنید که البته با همراهی اپلیکیشن سنس تی وی اپ مهیا شده است.

HTC امروز اعلام کرد که عرضه اچ تی سی وان را در نیمه پایانی ماه مارس و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای آغاز خواهد کرد و تلاش دارد برنامه فروش جهانی واقعی را با آن صورت دهد و در این خصوص با بزرگ‌ترین اپراتورهای آمریکا و اروپا مشارکت خواهد کرد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. babak می‌گوید

    این سایته بررسی التراپیکسل رو گذاشته »
    http://nimkat.org/?p=1079
    جالبه !

  2. سارا می‌گوید

    اچ تی سی ممنونم ازت

  3. منصور می‌گوید

    این روند رو ادامه بده دیگه هیچ یخچالسازی تو بازار گوشی باقی نمی مونه

  4. میرزا می‌گوید

    یک کلام والسلام: هنوز به باطری اچ تی سی اعتمادی ندارم

    1. سارا می‌گوید

      شما هنوز دو ساعت از معرفی این گوشی نگذشته از این گوشی استفاده کردی که از باطریش خبر داری!! عجبا!!

  5. ar30 می‌گوید

    شاهکاره!

    بعد سالها یه گوشی بی نقص و شیک معرفی شد .

  6. محمدرضا می‌گوید

    طراحیش مث همیشه و بقیه محصولات اچ تی سی محشره