Vertu Ti: گوشی اندرویدی 10 هزار دلاری که در هیچ‌چیز بهترین نیست

شاید شرکت Vertu تولیدکننده گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت را بشناسید که در گذشته به نوکیا تعلق داشت. این شرکت به تازگی جدیدترین مدل گوشی لوکس خود را معرفی کرده است که اولین گوشی اندرویدی این برند نیز محسوب می‌شود و 10 هزار دلار قیمت دارد!

1

فارنت: شاید شرکت Vertu تولیدکننده گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت را بشناسید که در گذشته به نوکیا تعلق داشت. این شرکت به تازگی جدیدترین مدل گوشی لوکس خود را معرفی کرده است که اولین گوشی اندرویدی این برند نیز محسوب می‌شود و 10 هزار دلار قیمت دارد!

Vertu-Ti

صفحه‌نمایش این گوشی گران‌قیمت 3.7 اینچی با وضوح WVGA است که ورتو ادعا می‌کند در آن از بزرگترین یاقوت کبود کریستال استفاده کرده است که چهاربرابر از اسمارت‌فون‌های کنونی در برابر ضربات مقاوم‌تر است. بدنه تیتانیومی گرید 5 این گوشی پنچ برابر مقاوم‌تر از گوشی‌هایی مانند آیفون 5 یا گلکسی اس 3 ساخته شده است و اسپیکرهای Bang&Olufsen این گوشی یکی دیگر از نکات منحصر به فرد ورتو تی محسوب می‌شود.

Vertu-Ti-Sapphire-Crystal

ورتو در این گوشی از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز اما مدلی نامعلوم بهره برده که به همراه یک گیگابایت رم  و 64 گیگابایت حافظه داخلی نسبت به گوشی‌های قبلی ورتو یک جهش بزرگ محسوب خواهد شد. دوربین استفاده شده 8 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 1080p به همراه یک دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی است و سیستم‌عامل دستگاه نیز اندروید نسبتاً قدیمی 4.0 بستنی ساندویچی در نظر گرفته شده است.

Vertu-Ti-Craftsman

بدنه گوشی از 184 قطعه مجزا تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها توسط یکی از هنرمندان صنعت‌گر ورتو در انگلیس ساخته شده و امضای آن را نیز به همراه دارد. وزن این گوشی بین 181 تا 201 گرم اعلام شده که حتی از گوشی سنگین Lumia 920 نوکیا نیز بیشتر است؛ اما مخاطبان خاص این گوشی که به دنبال یک گوشی با ترکیبی از کریستال، تیتانیوم و چرم هستند احتمالاً توجه زیادی به وزن آن نخواهند داشت.

Vertu-Ti-Design


پایان مطلب/

Source: GSMArena, Vertu, ReadWrite

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    تنها مزیتش ساختار بدنشه که اونقدر ارزش نداره.