آرمان همراه آرین؛ نماینده رسمی و انحصاری سونی موبایل در ایران

در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی‌های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی موبایل نیز نبودند، بهره می‌بردند.

55

طرفداران و علاقمندان گوشی‌های سونی به تازگی نام جدیدی را در بخش خدمات پس از فروش این شرکت خواهند شنید. ساناز کوشا، مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.

کوشا، درخصوص نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران نیز با اعلام اینکه پیش از این و در سال‌های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت تاکید کرد: هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند.

مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اشاره به جدایی دو شرکت اریکسون و سونی از یکدیگر افزود: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت، محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می‌شد. کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه‌کننده و ارایه‌دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.

Xperia-T-or-Xperia-V

در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی‌های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی موبایل نیز نبودند، بهره می‌بردند.

در همین خصوص، آیدین آرام، مدیرعامل شرکت آرمان همراه آرین در این مورد می‌‌گوید: هدف اصلی ما ارایه خدمات بین‌المللی است تا بتوانیم به رغم تحریم‌های ناجوانمردانه، گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارایه دهیم.

وی افزود: آرمان همراه آرین قصد دارد تا با بین‌المللی کردن نمایندگی‌های سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی سرویس ارائه کند. در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی ستفاده می‌کنند، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی بهره‌مند شوند.

بنابر اعلام آرام، مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی‌های سونی خود به وب‌سایت آرمان همراه آرین به آدرس مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره 10007676 پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

Source: Sony Mobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

55 نظر برای این مطلب
  1. داوود مسلمی می‌گوید

    سلام گوشی من به روز رسانی نمیشه چکار کنم،

  2. علی می‌گوید

    من میخواهم یک گوشی xz1 بخرم میرم داخل سایت سونی موبایل میگن فروشگاه مرکزی توی شهرک غرب فاز3 هست و فروشنده میگه گارانتی با سامتل هست ولی توی این سایت شرکتی که گوشی را گارانتی میکنه یکی دیگه هست بالاخره نفهمیدیم گوشی سونی نمایندش کیه اگر به سایت خود سونی مراجعه کنید توی ایران نماینده نداره حالا این آقایون چطوری میگن تنها نماینده رسمی گوشی سونی هستند؟؟؟؟؟؟؟راستی به سایت این شرکت آرمان همراه آرین هم یک سری بزنید سایتش مسدود شده و مهلتش اکسپایر شده
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

  3. رضا می‌گوید

    اقا سونی نخرید مخصوصا از ارین همراه ی شرکت بی صاحب و بی مسعولیت بیشتر نیست

  4. مجید می‌گوید

    سلام
    منم یه گوشی موبایل 2سیم کارته 900.000تومانی گرفتم همان شب اول زدم به شارژ گوشی هنگ کرده و تا اینکه از روزنه پشت گوشی برای راه اندازی مجدد استفاده کردم و مشکل حل شد ولی تا حالا خیلی اذیت میکرد زیاد هنگ میکنه و سیم کارت را نمیشناسه و بسیار مشکلات دیگه که آخرشم یه روز خاموش شده و دیگه روشن نشد و و فقط وقتی روشن میشه آرم سونی رو نشون میده و بس. این برند سونی موبایلش واقعاً آشغاله و هیچ کیفتی نداره

  5. فرهمند حمزه می‌گوید

    یک دستگاه موبایل سونی مدل اس پی از مرکز موبایل ایران با ضمانت یک ساله آرین با کارت طلایی شما به قیمت 900000 تومان فروردین سال93 خریدم که بسیار در نگهداری آن دقت کردم حتی یک بارهم با آن بازی نکرم دوهفته پیش هنگ کرد

    وباتوجه به توصیه فروشنده دکمه off پشت آن رازدم که ظاهرا کلا از کار افتاد بلافاصله آن را آوردم ارین گفتند باید 520000 تومان بدهی تا کیت آن را عوض کنیم که بنده موبایل گرفتم وبه زباله دانی انداختم یعنی کل پول من ازبین رفت واقعا این است تعهد سونی وشما به مشتری بابت این موبایلهای بی کیفیت واقعا چه کسی تندیس مشتری مداری به شما داده است با توجه به اینکه چندین نفر ازرفقام به درد من دچار شده اند چاره را این دیدیم که کمپین نخریدن موبایلهای سونی را راه بیاندازیم مگر اینکه زودتر جواب قانع کننده ای به ما بدهید

  6. امین می‌گوید

    — هستن
    گوشی من رو که گارانتی هم بود با 2 برابر قیمت بازار تعمیر کردن و 2 ماه بعد هم سوخت

  7. محسن می‌گوید

    سلام.گوشی من از روی صفحه افتاد زمین.صداش قطع شد.یعنی صدای تماس گیرنده رو نمیشنوم مگه اینکه با بلندگو اینکارو بکنم.کیفیت دوربینش افت کرده.عکس و مات میگیره.بعد از چند روز صدای زنگش هم قطع شده و صدای هیچ کلیپی هم نمیتونم بشنوم.برای تعمیر با چه شماره ای تماس بگیرم.ممنون.

  8. ناصرعبدی می‌گوید

    سلام – خواهشمند است در مورد تعویض صفحه لمسی یا صفحه شیشه ای گوشی سونی اکسپریا زد راهنمایی بفرمایید

  9. فامی می‌گوید

    سلام.
    یه گوشی z3 خریدم. از روز اول تو خاموش و روشن کردن wifi و بلوتوث مشکل داشت. یعنی گاهی اصلن این دو تا روشن نمیشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    سپاس

  10. Pooria می‌گوید

    من موبایل xperia z 3 دارم تا عمق کمتر از یک متر در آب به مدت سی دقیقه عکس و فیلم گرفتم اما بعد موبایلم کار میکرد اما رنگ تمام عکسام بعد از چند دقیقه آبی تر میشد موبایلمم گارانتی نداره آیا مشکل اساسی پیدا کرده؟ و آیا تعمیر میکنید؟ یا خودم میتونم کاری کنم؟

  11. مونا می‌گوید

    Salam man mikham gushimo bedam baraye tamir ,ghabul mikonid dg ?! Adresetun kojas?

    1. محسن صحافی می‌گوید
  12. sam می‌گوید

    من سونیv دارم و چند وقته مشکل پیدا کرده خود بخود برنامه ها بسته میشه
    خود بخود مطلب تایپ میکنه تصویر ها رو خودش بزرگنمایی میزنه
    گفتم شاید ویروسی شده
    ولی گفتن هیچیش نیست شاید تاچ آن مشکل داره
    ولی میگن معلوم نیست اگه تاچ آن رو عوض کنیم درست بشه یا نه!!!
    چیکار کنم این گوشی رو؟

  13. الدوز می‌گوید

    من گوشی اکسپریا وی دارم وقتی می خوام عکس بگیرم آیکون دوربین جلو پاک شده باید چیکار کنم؟

  14. مهدی می‌گوید

    من گوشی مدل z دارم انتنش رفته، فلش زدم درست نشد آدرس یا شماره هم از نمایندگی سونی نداری لطفا راهنمای کنید

  15. mahmod می‌گوید

    سلام گوشیم Sony z که صدای فیلم و موسیقی در نمیاد.در ضمن اگر هم کسی با من تماس بگیرید حتما باید کلید پخش رو بزنم تا بتونم جواب بدم.لطفا بفرمایید چکار کنم.ممنون

  16. محمدرضا می‌گوید

    سلام
    من ی گوشی سونی ZR دارم
    سوکت هندزفریش مشکل داره
    هر جا بردم گفتن باید بیخیال ضد ابی گوشی بشی
    چیکارش کنم‌؟

  17. ایلیا می‌گوید

    سلام سی پی یو گوسی سونی سی سوخته چکارش کنم ایا ارزش درست کردن داره نه؟

  18. M می‌گوید

    سلام گوشی سونی ZRخریدم هفته اول بلوتوثش به کلی قطع شد ودرست نشد.هفته دوم وای فای قطع شد.حالا هم رمم رو نمی خونه .تازه میکروفنشم خراب شد وقطعاتش پیدا نمیشه.به نظر شما حالا چیکار کنم کسی هست راهنماییم کنه ممنون میشم ؟؟؟

  19. شهبان می‌گوید

    من شش ماه پیش یک گوشی سونی z گرفتم، از روز اول سوکت هنسفری اش شکسته بود،حالا اگر بخوام تعمیرش کنم ،تاثیری روی ضد آب بودنش داره؟؟

  20. Omid O_o Xperia می‌گوید

    سلام من یه هفته گوشی سونی M2 Dual خریدم ولی یه دفعه گوشی هنگ کردو وقتی دوباره گوشی رو روشن کردم دیدم موقع تماس صدای من به طرف مقابل نمیرسه هزار جا بردم گوشیرو گذاشتم مونده بعد میگن قطعه تو بازار نی! منظورم برد پایین گوشی هست که میکروفن روش نصبه! اگه جایی سراغ دارین که این قطعرو داره بگین ممنون میشم
    (هیچ ضربه ای هم ندیده)

    1. Omid O_o Xperia می‌گوید

      تورو به جونه هرکی دوست دارین کـــــــــــــــــــــــمکـــــــــــــــــــ…

  21. سجاد می‌گوید

    سلام آی سی تاچ سونی ام دو سیمکارت دارید؟

  22. مرتضی می‌گوید

    ادرس نمایندگی درتهران بابت تعویض قطعات مدل اس پی

  23. فرامرز می‌گوید

    کرج نمایندگی سونی دارید

  24. ایمان می‌گوید

    سلام.
    گوشی سونی تی باطریش تموم شد دیگه هر کاری می کنم شارژ نمیشه.

  25. یاور می‌گوید

    سلام
    ایکسپریا tخریدم خیلی زود باطری خالی میکنه هرجا بردم هیچ کسی نتونست درست کنه لطفا راهنمایی کنید
    ع

  26. مهدی می‌گوید

    سلام
    حدودیه ماه پیش ازتهران سونیTای تی&تی خریدم داخل تهران آنتن میده ولی خارج ازتهران مشکل آنتن دهی پیدامیکنه یااگه یه خط آنتن پیداکنه اگه تماس برقراربشه آنتنش پرمیشه
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  27. رضا می‌گوید

    آپدیت 4.3 برای گوشی اس پی دارای چه باگ هایی هست؟ آیا براویا از کار میفته؟ بالاخره آپدیت بکنیم یا نه؟ این رام بود یا باگ که سونی داد بیرون؟

  28. مجید می‌گوید

    سلام.ببخشید آیا درسته در آپدیت 4.3 گوشی اس پی موتور راویان آن تو قسمت گالری از کار میفته؟ آیا این آپدیت دارای ایرادی هست یا نه؟

  29. محسن می‌گوید

    سلام خسته نباشید من یه گوشیه سونی میرو گرفتم که در حین مکالمه خود به خود ریستارت میکند لطفا راهنمایی کنید ممنون

  30. میلاد می‌گوید

    سلام دوستان عزیز من میلاد جز انجمن تعمیر کاران برتر تلفن همراه هستم .مشکلات دستگاهها شبیه هم هستند در مواردی ودر بعضی موارد مشابه.
    نمیتوان گفت در فلان برند ودر فلان مدل این عیبها یکسان است وغیر از مواردی که در بخش uflash ic-cpu-uesw ant-lna-cpu -chipset-cristall clock ,…که سخت افزاری هستند و نیاز به نقشه خونی مسیر شماتیک دارندعموما در حال حاضر مشکلات نرم افزاری هستند .09133388533 جهت مشاوره رایگان در خدمت شمام

  31. حسيني می‌گوید

    سلام گوشی سونی سولا دارم مدتی است باتری آن خراب است از کجا تهیه نمایم

  32. اکرم فتحی می‌گوید

    سلام من یه گوشی سونی ion دارم دوربین بیرونی آن خراب شده البته من در کرج هستم آیا شما برای تعمیر اون در کرج نمایندگی دارید . اگه دارید لطفا شماره و آدرس بدید. ممنون.

    1. اکرم فتحی می‌گوید

      سلام من یه گوشی سونی ion دارم دوربین بیرونی آن خراب شده البته من در کرج هستم آیا شما برای تعمیر اون در کرج نمایندگی دارید . اگه دارید لطفا شماره و آدرس بدید. ممنون.

  33. سيناز می‌گوید

    سلام
    من گوشی Xperia tx دارم ولی از روز اول که خریدم(البته نه ایران) سیم کارتم نشناخت، گفتن سوکت سیم کارتش شکسته.
    الان 5 ماه گوشی دارم ولی نمیتونم ازش استفاده کنم آخه میگن قطعش نیست،اگه کسی جایی سراغ داره ممنون میشم بهم خبر بده

  34. زینعلی می‌گوید

    باعرض سلام گوشی zخریداری کردم اما کارت ضمانت ارین نداشته وبرگ ضمانتنامه بین المللی به گفته فروشنده داردایا این ضمانتنامه صحصیح است متشکر

  35. mary می‌گوید

    سلام حدود یک ماه پیش اکسپریا ال خریدم ولی به جای گارانتی ارین وارانتی ارین بهم دادن از کجا بدونم قلابی نیست؟

  36. آتوسا می‌گوید

    سلام
    من بهمن مته سال پیش اکسپریا نئو ال خریدم،خیلی راضی بودم تا 2 هفته پیش که هی هنگ میکرد،خاموشش کردم که یکم حالش بهتر شه اما دیگه روشن نشد و هی آرم sony و xperia میومد و خاموش میشدوهمین کارو هی ادامه میداد،بردم نمایندگی تعمیر کرد و روشن شد،اما 2 روز بعد خودش خاموش شد و همون چرخه قبلی رو انجام میداد،آرم سونی و اکسپریا و دوباره خاموش،دوباره بردم نمایندگی،الان 2 هفته اس که داره درستش میکنه،امروز زنگ زدم میگه دیگه درست نمیشه!!! مادربوردش سوخته!!!بیاین ببریدش!یعنی سونی انقدر افت کیفیت داشته که هنوز یک سال نشده گوشیشو باید انداخت دور؟؟؟استفاده من از گوشی خیلی معمولی بوده!
    نظرتون چیه؟میشه بگید من باید چیکار کنم الان؟

  37. شیوا می‌گوید

    سلام گوشیم سونی اس پی هست. امروز نه میتونم باهاش اس بدم نه تماس بگیرم و یه پیام با این عنوان برام میاد که:دسترسی محدود عوض شد. خدمات صدا مسدود است.
    لطفا کمکم کنید ممنون

    1. مهدی می‌گوید

      سلام
      گوشیم اکسپریا پی
      دقیقا حدود 3 ماه قبل 2 بار گوشیم اینطوری شد هی پیام میداد گوگل استوری متوقف شد و…
      نه میشد باهاش پیام بدم و نه میشد زنگ بزنم
      یک بار فرمتش کردم درست شد ولی چند روز بعد دوباره اون پیام هارو میداد که بردمش نمایندگی آرمان همراه آرین که گفتش که مشکل نرم افزاری داره و یک ربع درستش کرد الان 2 ماه گذشته هنوز هیچیش نشده
      نگران نباش ببرش نمایندگی درستش میکنه

  38. شریف می‌گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید
    حدود یک سال پیش یک گوشی سونی اکسپریا اس خریداری کردم تا اینکه چندوقت پیش از پورت جلوی کامپیوتر برای شارژ تلفن استفاده کردم و گوشیم خاموش شد و بعد از این دیگر روشن نشد با این وجود و به ناچاری به تعمییر گاه موبایل رفتم و تعمییر گاه گفت که برد گوشیت سوخته و باید به دنبال یک برد بگردی .
    حال اگر کسی برد گوشی سونی اکسپریا اس برام سراغ داره خیلی خیلی ممنون میشم که به من اطلاع بده .
    آدرس ایمیل Esh2016 در یاهو
    با تجدید احترام فراوان شریف

  39. شوذب قربانی می‌گوید

    با سلام وعرض خسته نباشید.
    چند روز پیش دودستگاه گوشی اکسپریا تی خیردم که زبان کوشی اصلاٍ فارسی ندارد فروشنده کفت بعداز اپدیت درست می شود من گوشی را اپدیت کردم ولی درست نشد آیا امکان دارد با اپدیت ویا بانرم افزار دیگری در ست شود لطفاٌ راهنمایی کنید با تشکر.

  40. مژگان می‌گوید

    گوشی آشغالیه ازم 900 تومن گرتن گوشی فروخت الان هنگه 8 مهاهه که خریدم یه آدرس

  41. نام شما می‌گوید

    سلام من به تازگی گوشیمو اندرویدشو اپدیت کردم ولی از اون روز به بعد دیگه البومم باز نمیشه گوشیمم sony xperia p
    تورو خدا کمکم کنید

    1. M می‌گوید

      سلام شماباید برگردونی ورژن قبلی چون اینها اینها ورژن اصلی نیستن که ارائه میشه

  42. esh می‌گوید

    با سلام و عرض ادب
    حدود یک سالی میشد که یک گوشی سونی اگسپریا اس خریداری کردم و در طول این مدت خیلی از این گوشی راضی بودم تا اینکه چند روز پیش گوشیم را با کابل USP به پورت جلوی کامپیوتر وصل کردم و ظاهرا” پورت جلوی کامپیوتر مشکل داشته و گوشیم خاموش شده و دیگر روشن نمیشود . و تقریبا” میشود گفت که کمی بوی سوختگی میدهد .
    لطفا” چنانچه کسی اطلاعاتی در این مورد دارد من را راهنمایی کند .
    با تجدید احترام فراوان …..
    شریف

    1. مهدی می‌گوید

      سلام
      ببین عزیز من حتما اون پورت usp باعث شده نوسانات برق در موبایل ایجاد شده و باعث سوختگی یکی از قطعات
      موبایل شده
      اگه موبایلتون گارانتی آرین هست این اتفاق جز گارانتی صورت نمیگیره و برای تعویض قطعه باید از جیب مایه بزاری

  43. ساحل می‌گوید

    امروز یه گوشیه سونی tx خریدم چهطور میتونم از صحت گارانتی گوشیم مطمئان شوم؟

    1. mahsa می‌گوید

      برای صحت گارانتی یک پیامک حاوی IMEI به 10007676 ارسال نمایید…….. ^_^

  44. sajjadrahimi می‌گوید

    سلام خسته نباشید . سه ماه من کوشی سونی میرو گرفتم .بعد از دوهفته کوشی روشن نمیشه هیچ برنامه ای داخل کوشی نیست که به مشکل بر بخوره میخواستم راهنماییم کنید .چیکار کنم حتی کارت کارانتیش جعلی درومده لطفآ کمکم کنید. از چند جا که پرسیدم گفتن آیس تغذیه سوخته یه آدرسی مهم بدید که کوشیم روببرم خ خ خ خ خ ممنون میشم کمکم کنید

  45. خسرو باقوت می‌گوید

    بنده چندروز پیش یک دستگاه سونی اکسپریا s خریداری نمودم که بر روی جعبه آن بر چسب شبنم موجود می باشد و حتی به تائید مرکز نیز رسیده است ولی متاسفانه ضمانت نامه نداشت . لطفا راهنمایی فرمائید. درضمن میتوانم از خدمات پس از فروش مرکز شما استفاده نمایم .قبلا از همکاری شما ممنونم

    1. سیدمجتبی موسوی می‌گوید

      سلام،من حدود یک ماهه که یک گوشی سونی مدل (اکسپریا وی )با گارنتی آرین خریداری کردم ،میخواستم بدانم چرا هنگام کار کردن وحتی هنگام صحبت تلفنی پشت دستگاه داغ میکنه!آیا این یک ایراد است واحتمال سوختن دارد؟لطفا قبل از ایکه اتفاقی بیفتد راهنمایی بفرمایید باتشکر/

      1. مهدی می‌گوید

        سلام
        استفاده ی زیاد از حد موبایل باعث داغ شدن گوشی میشه مثل هر وسیله دیگر مانند کامپیوتر و…
        ایراد از گوشی نیست پس نگران نباش
        تو میتونی با دانلود نرم افزار(go power saving) دمای گوشیتو مشاهده کنی
        بهت پیشنهاد میکنم هر چه زود تر این نرم افزار و دانلود کنی
        در آن حد طبیعی دمای گوشی نشان میدهد و زمانی که دمای گوشی به 40 درجه برسد آلارم میدهد
        کار برد این نرم افزار تنها این نیست بلکه به وسیله آن میتوانی برنامه های باز را ببندی و…

  46. ابراهیم می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر . یک گوشی سونی سولا حدود دو ماه پیش از دوبی گرفتم بر اثر ضربه هم تاچ آن ضربه دید و هم آسی تاچ آن سوخت . تاچ انرا پیدا کردم ولی آی سی ان هنوز پیدا نکردم . لطف کنید مرا راهنمایی کنید . تشکر