تبلت سرفیس پرو 64 گیگابایتی تنها 23 گیگابایت برای شما فضا دارد!

این آمار و ارقام از طرف مایکروسافت اعلام شده و جای تعجب اینجاست که اگر شما همان‌طور که در تبلیغات عنوان شده نسخه 64 گیگابایتی تبلت سرفیس پرو را خریداری کنید با اختصاص فضای مشابه به ویندوز 8 حرفه‌ای نهایتا تنها 19 گیگابایت در اختیار خواهید داشت.

0

فارنت: اگر قصد خرید تبلت سرفیس با ویندوز 8 استاندارد را دارید ، حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که سیستم عامل ویندوز حدودا 13 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تبلت شما را به خود اختصاص می‌دهد.

Microsoft-Surface-Pro

البته اگر از ویندوز 8 پرو استفاده کنید، این سیستم عامل 45 گیگابایت فضا را به خود اختصاص می‌دهد. این آمار و ارقام از طرف مایکروسافت اعلام شده و جای تعجب اینجاست که اگر شما همان‌طور که در سخنان سخنگوی رسمی مایکروسافت عنوان شده نسخه 128 گیگابایتی را بخرید تنها 83 گیگابایت و اگر نسخه 64 گیگابایتی  تبلت سرفیس پرو را خریداری کنید با اختصاص فضای مشابه به ویندوز 8 حرفه‌ای نهایتا تنها 23 گیگابایت فضا در اختیار خواهید داشت.

پیش از این هم شرکت‌هایی دیگر از ترکیب ارقام و اعداد برای نمود بیشتر محصولاتشان در تبلیغات استفاده کرده بودند پس چندان جای تعجب نیست!

Source : Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.