اینها احتمالا راحت‌ترین کفش‌های مخصوص دو جهان هستند!

بعد از حدود یکسال از معرفی تکنولوژی Flyknit توسط نایک، این شرکت نسل جدیدی از کفش‌ها را با تکنولوژی Flyknit Lunar1+ با وزنی بسیارکم معرفی کرد. این کفش‌ها برای هرگونه فعالیت‌های ورزشی مرتبط با دویدن مناسب هستند و از تکنولوژی Flyknit در رویه وLunarlon در کف کفش بهره می‌برند.

2

با ترکیب این دو تکنولوژی شاید بتوان Flyknit Lunar1+ را راحت‌ترین و بهترین کفش مخصوص دویدن دانست. این کفش با رنگ‌بندی‌های مختلف و قابلیت انعطاف بالا، به خوبی به پاها می‌چسبد و پاها، حرکتی کاملا طبیعی و راحت خواهند داشت.

در تولید این کفش‌ها از هیچگونه مواد اولیه اضافی که در کفش‌های دیگر شاهد آنها هستیم خبری نیست. فشار هر پا به خوبی در کف کفش توزیع شده و باعث بالارفتن نیروی عکس‌العمل از طرف سطح زمین و وارد شدن خیلی نرم به کف کفش می‌شود.

Flyknit-Lunar1+بنابرگفته نایک، استفاده از تکنولوژی Flyknit تا 80 درصدصرفه‌جویی را در ساخت این کفش‌ها به دنبال داشته و تنفس پا برای جلوگیری از تعریق، بهتر انجام خواهد شد. کفش‌های ساخته شده با تکنولوژیFlyknit Lunar1+ ماه آینده در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد اما هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. فائزه می‌گوید

    قیمت این کفاشا چنده؟؟؟؟

  2. Ehsan می‌گوید

    خیلی ممنون ولی اصلا این تکنولوژی Flyknit چی هستش؟ D: