اکسپریا Z سونی و یک مشکل عجیب: برچسب محافظ صفحه‌نمایش را جدا نکنید

به نظر می‌رسد لوگوی سونی در گوشی اکسپریا Z بر روی محافظ صفحه نمایش چاپ شده و اگر این موضوع رسما انجام شده باشد به عبارت دیگر، سونی دوست ندارد کاربران، این محافظ صفحه نمایش را جدا کنند.

22

فارنت: شاید این خبرخوشایندی برای مشتاقان گوشی اکسپریا Z سونی (Sony Xperia Z) نباشد، اما به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند هم با مشکلی خاص مواجه شده است.

طبق گزارش منتشر شده در وب‌سایت کامپیوتربیلد ComputerBild.de هنگام جداکردن محافظ صفحه نمایش از صفحه نمایش اکسپریا Z سونی، لوگوی سونی هم به همراه این محافظ جدا می‌شود.

Xperia-Z-protector-logo-03

ظاهرا لوگوی سونی بر روی محافظ صفحه نمایش چاپ شده و اگر این موضوع رسما انجام شده باشد به عبارت دیگر، سونی دوست ندارد کاربران، این محافظ صفحه نمایش را جدا کنند. این محافظ برای جلوگیری از ایجاد خش، برروی صفحه نمایش قرار داده شده است اما سوال اینجاست که اگر این محافظ در آینده خراب شد و کاربری قصد تعویض آن را داشت راه حل چیست؟

Xperia-Z-protector-logo-01

البته این سایت آلمانی می‌گوید، اکسپریا زد آنها نسخه اولیه عرضه شده است و احتمال آن وجود دارد که محصول نهایی در این خصوص دچار تغییر شده باشد که به نظر می‌توان روی این گفته حساب باز کرد.

Sony-xperia_z

اکسپریا زد از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ.‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon S4 Pro بافرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، 2گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسلی درپشت به همراه اندروید جلی بین 4.1 بهره می‌برد. این دستگاه ضد آب و ضد گرد و غبار هم هست.

Source :ComputerBild ,gsminsider

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.