گلکسی نوت 8 سامسونگ؛‌ این بار سر وکله زدن با نتایج بنچمارک Antutu

این خبر بیش از پیش استفاده از پردازنده چهارهسته ای با امتیاز 17833 که تقریبا مشابه امتیاز گلکسی نوت 2 با پردازنده چهارهسته‌ای Exynos 4412 Cortex A9 و فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز است را تایید می‌کند.

0

فارنت: امروز شاهد انتشار بنچمارکی بودیم که درآن دستگاهی بانام Samsung N5100 (کدی که برای گلکسی نوت 8 در نظرگرفته شده است) با فرکانس کاری 1.6گیگاهرتز و سیستم عامل اندروید 4.1.2 مورد سنجش قرارگرفته است.

Galaxy-Note-8-Antutu-Benchmark

این خبر بیش از پیش استفاده از پردازنده چهارهسته ای با امتیاز 17833 که تقریبا مشابه امتیاز گلکسی نوت 2 با پردازنده چهارهسته‌ای  Exynos 4412 Cortex A9 و فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز است را تایید می‌کند.

Galaxy-Note-8.0

با بررسی ظاهر گلکسی نوت 8 هم می‌توان طراحی مشابه گلکسی نوت 2 را در قسمت‌های مختلف مشاهده کرد، با این تفاوت که صفحه نمایش این دستگاه 2.5 اینچ بزرگتر است. باید منتظر ماند و دید آیا این دستگاه با قیمت خود می‌تواند رقیبی برای نکسوس 7 باشد یا اینکه جایگزینی برای گلکسی تب 2 خواهد بود؟

Source : techauthors

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.