هواوی بعد از سامسونگ و اپل در مقام سوم سهم بازار گوشی‌های هوشمند

درنتیجه طراحی‌های بی‌پروای گوشی‌های هوشمند، شرکت هواوی توانست در سه ماهه چهارم سال 2012 بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم از نظر سهم بازار جهانی تلفن‌های همراه هوشمند قرار بگیرد.

1

فارنت: درنتیجه طراحی‌های بی‌پروای گوشی‌های هوشمند، شرکت هواوی توانست در سه ماهه چهارم سال 2012 بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم از نظر سهم بازار جهانی تلفن‌های همراه هوشمند قرار بگیرد.

هواوی دی ماه سال گذشته از Huawei Ascend P1 S که تنها 6.68 ضخامت دارد و لقب باریکترین گوشی هوشمند را یدک می‌کشد رونمایی کرده بود. درست یک سال بعد هواوی رکورد صفحه‌های نمایش را با معرفیHuawei Ascend Mate  با صفحه نمایش 6.1 اینچی شکست، گوشی که از باتری 4050 میلی آمپر بر ساعت نیز بهره می‌برد. هواوی نه تنها رکورد صفحه نمایش را شکست، بلکه عکس‌هایی که به طور رسمی از Huawei Ascend P2 منتشرشده از صفحه نمایش 4.5 اینچی بارزولوشن FHD پرده بر می‌‌دارد.

Huawei-Ascent-P2

این بدان معناست که این دستگاه رکورد تراکم پیکسل را که هم اکنون ظاهرا در اختیار گوشی به عرضه نشده HTC M7 با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن FHD است و از تراکم پیکسل 468 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد پشت سرخواهد گذاشت.

همه این خلاقیت‌ها به Huawei کمک کرد تا 4.9 درصد ازسهم کل بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال گذشته را بدست آورد. سامسنوگ با فروش 63.7 میلیون دستگاه درسه ماهه آخر سال قبل، رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را شکست و توانست 215.8 میلیون دستگاه را درکل سال 2012 به فروش برساند.

این مقدار نسبت به سال قبل 129 درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت کره‌ای 39.6 درصد از سهم جهانی بازار گوشی‌های هوشمند را درسال 2012 بدست آورد که نسبت به سال 2011 با 19 درصد افزایش، رشد چشمگیری است. در سه‌ماهه پایانی سال 2012 هم سامسونگ توانست 29 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

فروش 47.8 میلیون دستگاه آیفون اپل، این شرکت را درمکان دوم و بعداز سامسونگ، قرار داد. این شرکت توانست 21.8 درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. اپل در کل سال 2012، 136.8 میلیون دستگاه آیفون را برای بدست آوردن 25.1 درصد از سهم کلی بازار به فروش رساند.

Source :Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. omid می‌گوید

    ممنون از امار دقیقتون.در مقام سوم قرار داره ولی مثل اینکه خیلی جاه طلبه اگه این موضوعی که من خوندم صحت داشته باشه می خاد مقام اول رو بگیره http://blog.bazar.ir/1808 فکر نمیکنم کار راحتی براش باشه