دسته کنترلر بازی پلی‌استیشن 4 سونی این شکلی خواهد بود!

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که دوباره با یک دسته سبک دوئل شوک روبرو هستیم که بنابر آنچه در تصویر مشخص است از چیزی شبیه به یک صفحه لمسی در بالا و یک نور آبی در پشت برخوردار است.

0

فارنت: آن‌طور که سونی وعده آن را داده ما  نسل بعدی پلی استیشن را دوم اسفندماه خواهیم دید اما حالا با این تصویری که منتشر شده ظاهرا قرار است با دسته کنترلر بازی این کنسول پیش از خود آن آشنا شویم.

playstation_4_controller_leak

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که دوباره با یک دسته سبک دوئل شوک روبرو هستیم که بنابر آنچه در تصویر مشخص است از چیزی شبیه به یک صفحه لمسی در بالا و یک نور آبی در پشت برخوردار است. علاوه بر صفحه لمسی موجود در این دسته کنترلر بازی که قبلا در گزارش‌ها و شایعات در مورد آن صحبت شده بود به نظر نور آبی از حضور کنترلر موسوم به Move  پلی استیشن در دسته بازی پلی استیشن جدید حکایت دارد که قبلا سونی پتنت مربوط به آن را در سال 2012 ثبت کرده بود. یک جک 3.5 میلیمتری نیز در پائین دسته به چشم می‌خورد که ظاهرا حکایت از حضور صدا به عنوان عنصری اصلی در کنسول بعدی سونی حکایت دارد که می‌تواند به عنوان کنترل صئتی نیز بکار گرفته شود.

PS4-Cntroller

این تصویر تاکنون از سوی سونی رسما تائید نشده اما یک وب‌سایت معتبر ژاپنی با نام کوتاکو به نقل از یک منبع موثق ان را تائید کرده است. البته همانطور که مشخص است این یک محصول اولیه بوده و مطمئنا فرم و شکل نهایی این دسته بازی تغییر کرده و شکیل‌تر خواهد شد به هر حال فکر نکنم 5 روز صبر کردن برای دیدن نتیجه چندان سخت باشد!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.