Galaxy S II Plus؛ یک بروزرسانی خفیف برای کهکشانی دوم

گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOLED Plus 4.3 اینچیWVGA با رزولوشن 800 در480 پیکسل، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، رم 1گیگابایت و اندروید 4.1.2 جلی بین بهره می‌برد.

15

سامسونگ از گوشی همراه جدیدی رونمایی کرد که کما بیش قبلا درمورد آن شینده بودیم، این گوشی همراه که گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ نامگذاری شده به‌روز رسانی خفیفی برای Galaxy S2 معمولی به حساب می‌آید.

گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOLED Plus 4.3 اینچی WVGA  با رزولوشن 800 در480 پیکسل، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایت و اندروید 4.1.2 جلی بین بهره می‌برد.

دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری در قاب جلویی از دیگر مشخصات گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ هستند.

گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ از حافظه داخلی و فضای ذخیره‌سازی داخلی 8گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت بهره می‌برد.

پشتیبانی از (HSPA+ (21Mbps و GSM نیز برای گلکسی اس 2 پلاس سامسونگ در نظر گرفته شده است. هنوز هیچ صحبتی از قیمت احتمالی و زمان عرضه به میان آورده نشده است.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. lollipop می‌گوید

    سامسونگ توپپپ اپل پول مارکشو میخوره

  2. soheil m می‌گوید

    دوستانی که واقعا قصد خرید این گوشی رو دارن بیان سایت همسایه کناری تخصصی داره بررسی میشه و هر سوالی دارید می تونید بپرسید.
    در ضمن به عنوان کسی که کارش چند سال گوشی بوده کاملا با نیلوفر موافقم

    http://www.mobile.ir/phones/comments-36998-samsung-i9105-galaxy-s-ii-plus.aspx

  3. زانیار فاتحی می‌گوید

    من با نیلو موافقم دمت گرم…واقعا سامسونگ فوق العادستhtcبد نیست soni هم بد نیست.ولی اگه واقعا حرف حق بزنیم اینه که هر گوشی هر مدلی باشه یه کارایی میکنه در حد خودش که مثلا هر سونی و اچ تی سی که نمیشن galaxis2یاs3یا برعکس.

  4. nasrin می‌گوید

    nasrin mikhastam edonam alan ghymate asli in goshi dar hale hazer cheghadr hast

  5. nilo می‌گوید

    پلاستیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خندیدم خیلی دمتون گرم!
    من از همه ی برندها تا حالا گوشی داشتم…htc خوبه ولی افت کرده،ضمن اینکه از لحاظ سخت افزاری داره به مشکل میخوره…اپل زیادی گرونه،نصف قیمتش هم باید خرجش کنی تا بشه از همه ی امکاناتش استفاده کرد…سونی افتضاحه!فوق العاده کنده!!! اما سامسونگ…صفحه نمایشگرش فوق العاده ست واسه هر رنج قیمتی هم مدل داره…این گوشی که اینجا میبینید بین تعمیرکارای موبایل معروفه به اینکه خرابی نداره…درکل من کلی بین برندای مختلف چرخ زدم آخرش رسیدم به همون سامسونگ…

  6. هادی می‌گوید

    فقط سامسونگ

  7. مهدی می‌گوید

    بهترین گوشی اندرویدی دنیا فقط samsung.

    گوشی های اندرویدی دیگه گوشی نیستند گوشتکوبند.

  8. xiii می‌گوید

    بهترین گوشی اندروییدی سال 2011 : S II
    بهترین گوشی اندروییدی سال 2012 : S III

    I love U samsung

  9. silverboy می‌گوید

    خوب خدمت دوستان یاداوری کنم که همین سامسونگی که میگین اشغاله .پرفروشترین گوشی در سال 2010 گالکسی s.در سال 2011 galaxy s2 …در سال 2012 galaxy s3 ……حالا ببینیم کدوم گوشی و برند اشغاله ..galaxy s3 به تنهایی تا حالا بیش از 30 میلیون فروش داشته در حالی که سونی با همه مدلهاش یه جا نتونسته به این امار حتی نزدیک بشه چه برسه بخواد رکورد بزنه. حتی اپل هم با اون گوشی درازش ایفون5 نتونست جلو سامسونگ بایسته جه برسه به سونی و اچ تی سی و ال جی..حالا انصفا کدوم برند اشغاله ….

  10. Ali می‌گوید

    من نمیدونم این سامسونگ باچه امیدی پلاستیک درست میکنه اینقدرم ازش تعریف میکنه!!!!!
    خجالت نمیکشن؟؟!!!

  11. سینا می‌گوید

    عجب !
    از کی تابحال سامسونگ شده گوشت ؟!!! :))
    زهی خیال باطل !
    کلا سامسونگ آشغالی بیش نیست !
    فقط و فقط HTC !

    1. هی هی می‌گوید

      حرف اولو سامسونگ میزنه samsung

  12. dsa می‌گوید

    … دستش به گوش نمیرسید میگفت پیف پیف بو میده . ها ها ها ها ها :)

    1. علی می‌گوید

      آدم عاقل وقتی برندهایی مثل سونی و اچ تی سی …توی پلتفرم آندروید هست که نمی ره از یک پلاستیک ساز با طراحیهای مزخرف خرید کنه….

  13. سیاوش می‌گوید

    پلاستیک بی کیفیت بروز شده….جالبش اینجاست که مطمئنم در ایران زیر 1.2میلیون به فروش نمی رسه!!!