ZTE Grand S؛ سنت‌شکنی قدرتمندانه در بازار گوشی‌های هوشمند

حتی اگرشده روی کاغذ، این گوشی امکانات چشمگیری دارد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 (1080p و تراکم پیکسل 440 پیکسل درهر اینچ) یعنی مشابه Droid DNA، Huawei Ascend D2 و دو گوشی همراه جدید سونی یعنی اکسپریا Z و اکسپریا ZL

0

فارنت: نام ZTE برای بسیاری ناشناخته است. این شرکت چینی، بیشتر تلفن‌هایی با امکانات پایین تولید می‌کند و بازار خاص خودش را هم دارد اما به نظر می‌رسد این شرکت با ارائه گوشی به نام گرند اس (Grand S) قصد دارد سنت‌شکنی کند.

ZTE-Grans-S-01

حتی اگرشده روی کاغذ، این گوشی امکانات چشمگیری دارد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 (1080p و تراکم پیکسل 440 پیکسل درهر اینچ) یعنی مشابه Droid DNA، Huawei Ascend D2 و دوگوشی همراه جدید سونی.

ZTE-Grans-S-02

این گوشی همراه از پردازنده چهارهسته‌ای Qualcomm Snapdragon S4 بهره می‌برد اما Grand S برخلاف گوشی‌های دیگر که از این پردازنده با کلاک 1.5گیگاهرتز استفاده می‌کنند، کلاک 1.7 گیگاهرتز را ترجیح داده است.

این گوشی به 2گیگابایت رم، 16گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و تکنولوژی LTE مجهزاست. دوربین 13مگاپیکسلی درپشت، مانند گوشی هواوی و سونی و ضخامت 7.9 میلیمتری مشابه Xperia Z از دیگر مشخصات این محصول است.

ZTE-Grans-S-04

این گوشی در بدو ورود از اندروید 4.1 (جلی بین) بهره می‌برد و براساس شایعات باتری این گوشی ظرفیت بالایی دارد، هرچند هنوز به طور رسمی مشخصات باتری اعلام نشده است.

ZTE-Grans-S-03

در روزهای اخیر شاهد محصولات مشابه زیادی بوده‌ایم اما ورود ZTE به بازار گوشی‌های پیشرفته را به فال نیک می‌گیریم، باید منتظر ماند و دید موقع ورود این گوشی به بازار که طبق اعلام این شرکت در نیمه اول سال جاری مبلادی برای چین و نیمه دوم سال جاری برای ایالات متحده خواهدبود، عملکرد آن چگونه خواهد بود.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.