رونمایی از پرچمدار گوشی‌های هواوی: Ascend D2 چهارهسته‌ای فول اچ‌دی

به نظر می‌رسد کمپانی هواوی نیز نیاز کاربران را شناخته و حالا با معرفی یک پرچم‌دار اندرویدی قدرتمند با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای و دوربین 13 مگاپیکسلی به جنگ برترین‌های بازار می‌رود.

4

فارنت: به نظر می‌رسد کمپانی هواوی نیز نیاز کاربران را شناخته و حالا با معرفی یک پرچم‌دار اندرویدی قدرتمند با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای و دوربین 13 مگاپیکسلی به جنگ برترین‌های بازار می‌رود.

Ascend D2 هواوی

صفحه نمایش Ascend D2 پنج اینچی با وضوح فوق‌العاده 1080p است که تراکم پیکسلی عالی 443 پیکسل بر اینچ و بسیار بهتر از آیفون 5 و بسیاری اندرویدی‌های دیگر را به همراه دارد. این صفحه‌نمایش که از نوع IPS+ بوده و هواوی آن را Super Retina می‌نامد همچنین دارای لبه‌های بسیار باریکی بوده و در برابر خاک و آّب نیز مقاوم است.

پردازنده Ascend D2 یک پردازنده قدرتمند ساخت هواوی K3V3 چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است که با توجه به سابقه هواوی می‌توان از پردازنده‌هایش انتظارات بالایی را نیز داشت و همچنین با دو گیگابایت رم و اندروید جیلی بیلی می‌توان انتظار یک تجربه بسیار سریع و لذت‌بخش را داشت.

Ascend-D2-Camera

دوربین این گوشی قدرتمند همان‌طور که اشاره شد 13 مگاپیکسلی BSI همراه با فیلتر هیبرید مادون‌قرمز و لنز 5p f/2.2 است که البته قابلیت فیلمبرداری 1080p را داراست. دوربین جلوی 1.3 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی (بدون اسلات microSD) و باتری قدرتمند 3000 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون هستند. جالب اینجاست که باتری 3000 میلی‌آمپری این گوشی علیرغم ظرفیت بالاتر و عمر شارژ بیشتر نسبت به بسیاری اندرویدی‌های دیگر به لطف فناوری‌های QPC و ADRX هواوی 25 درصد سریع‌تر از گلکسی اس 3 شارژ می‌شود.

این گوشی قرار است در همین ماه در چین عرضه شود اما درباره قیمت و زمان عرضه آن در سایر نقاط جهان هنوز اطلاعاتی در دست نیست.


پایان مطلب/

Source: Engadget, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    سلام عاااااااااااااااااااالیه

  2. سامره می‌گوید

    سلام بچه ها
    یکی از دوستان ازچین هدیه آورده برام اما اصلا ازش راضی نیستم.

  3. باقری می‌گوید

    لطف کنید هرکس این مدل گوشی رو داره بگه راضی هست یا نه

    1. جمال می‌گوید

      آره