آلکاتل باریک‌ترین تلفن هوشمند جهان را معرفی کرد

پس از ادعای اپل در مورد آیفون 5 و باریک‌ترین بودن این گوشی حالا به نظر می‌رسد آلکاتل با عرضه تلفن هوشمند اندرویدی One Touch Idol Ultra گوی سبقت را از دیگران ربوده و با 6.45 میلی‌متر نه تنها باریک‌ترین بلکه یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را معرفی کرده است.

0

فارنت: پس از ادعای اپل در مورد آیفون 5 و باریک‌ترین بودن این گوشی حالا به نظر می‌رسد آلکاتل با عرضه تلفن هوشمند اندرویدی One Touch Idol Ultra گوی سبقت را از دیگران ربوده و با 6.45 میلی‌متر نه تنها باریک‌ترین بلکه یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را معرفی کرده است.

Alcatel-One-Touch-IdolUltra

اامشب در نمایشگاه CES 2013 آلکاتل چندین تلفن هوشمند اندرویدی معرفی کرد که پرچم‌دار آن‌ها One Touch Idol Ultra تنها 6.45 میلی‌متر قطر دارد و دارای یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی از نوع AMOLED می‌باشد.  پردازنده این گوشی دوهسته‌ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی بوده و با اندروید جیلی بیلی تجربه خوبی را در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

گوشی دوم که One Touch Idol نام دارد به ادعای آلکاتل در میان تلفن‌های هوشمند مشابه این گوشی با 110 گرم سبک‌ترین آن‌هاست. این گوشی نیز با اندروید جیلی بیلی عرضه شده اما صفحه‌نمایش 4.7 اینچی آن از تکنولوژی IPS به جای AMOLED بهره می برد.

Alcatel-One-Touch-Scribe-HD

گوشی سوم One Touch Scribe HD نام دارد که یک تلفن هوشمند با قابلیت 4G و صفحه‌نمایش 5 اینچی است. همان‌طور که از اسم و تصاویر پیداست این گوشی دارای یک قلم استایلوس خازنی نیز می‌باشد که آن را به نحوی رقیب گلکسی نوت سامسونگ عنوان می‌کند. پردازنده این گوشی چهارهسته‌ای MediaTek MT6589 است و احتمالاً تجربه فوق‌العاده‌ای را برای پخش فیلم و انجام بازی به همراه خواهد داشت.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.