تبلت هفت اینچی ویزیو: رقیبی جدی برای نکسوس 7 و آیپد مینی

پس از معرفی تبلت قدرتمند ده اینچی ویزیو با پردازنده تگرا4 حالا نوبت به تبلت هفت اینچی این شرکت رسیده تا با مشخصاتی از قبیل پردازنده چهارهسته‌ای و صفحه‌نمایش IPS به جنگ نکسوس 7 ایسوس و گوگل برود.

0

فارنت: پس از معرفی تبلت قدرتمند ده اینچی ویزیو با پردازنده تگرا4 حالا نوبت به تبلت هفت اینچی این شرکت رسیده تا با مشخصاتی از قبیل پردازنده چهارهسته‌ای و صفحه‌نمایش IPS به جنگ نکسوس 7 ایسوس و گوگل برود.

Vizio-7inch-tablet

این تبلت هفت اینچی دارای اندازه‌ای شبیه به کتابخوان‌های الکترونیکی کیندل آمازون است. این تبلت از پردازنده چهارهسته‌ای آشنای تگرا 3 با دوازده هسته گرافیکی بهره می‌برد که پیش از این در گوشی‌هایی همچون HTC One X و تبلت نکسوس 7 ایسوس نیز از آن بهره برده شده است. صفحه نمایش این تبلت هفت اینچی، از نوع IPS برای دقت رنگ و زوایای دید مناسب و با وضوح 1280 در 800 پیکسل است که تصویر بهتری را نسبت به آیپد مینی در اختیارتان می‌گذارد. همچنین TheVerge اعلام می‌کند که رنگ‌ها در صفحه‌نمایش این تبلت نسبتاً بهتر از نکسوس 7 به نظر می‌رسند.

Vizio-nexus-7-competitor

حافظه داخلی این تبلت 16 گیگابایت عنوان شده و از اندروید 4.2 جیلی بیلی یعنی آخرین نسخه اندروید بر روی آن بدون هیچ‌گونه تغییراتی در رابط کاربری استفاده شده است که تجربه خالص گوگلی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. مدیر طراحی شرکت ویزیو «اسکات مک‌منیگال» عنوان می‌کند که این تبلت را بیشتر برای خواندن محتوای دیجیتال و استفاده در حالت عمودی طراحی شده است و وزن مناسب و اندازه کوچکتر آن نسبت به نکسوس 7 نیز به این امر کمک خواهد کرد.

هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه اطلاعاتی در دست نیست اما اگر ویزیو قصد رقابت با نکسوس گوگل را دارد باید حداکثر تبلت هفت اینچیش را 199 دلار قیمت‌گذاری کند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.