ویزیو اولین تبلت ده اینچی با پردازنده تگرا 4 و اندروید 4.2 را معرفی کرد

شاید در میان این همه تولیدکنندگان مشهور تبلت مانند اپل، سامسونگ، ایسوس و … کمتر کسی به برندهایی کم آوازه مانند ویزیو توجه کند اما اگر این تبلت اولین تبلت با قلب تپنده تگرا 4 به همراه اندروید 4.2 و صفحه نمایشی با وضوح بهتر از آیپد باشد چطور؟

0

فارنت: شاید در میان این همه تولیدکنندگان مشهور تبلت مانند اپل، سامسونگ، ایسوس و … کمتر کسی به برندهایی کم آوازه مانند ویزیو توجه کند اما اگر این تبلت اولین تبلت با قلب تپنده تگرا 4 به همراه اندروید 4.2 و صفحه نمایشی با وضوح بهتر از آیپد باشد چطور؟

Vizio-10-inch

ویزیو امروز در نمایشگاه CES2013 از تبلت ده اینچی جدید خود پرده‌برداری کرد که با مشخصاتش می‌توان به راحتی آن را یکی از بهترین تبلت‌های موجود دنیا برشمرد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی با وضوح فوق العاده 2560 در 1600 پیسکل است که درست شبیه به نکسوس 10 گوگل تراکم پیکسلی 300 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود؛ این رقم حتی صفحه‌نمایش رتینای آیپد 4 را نیز پشت سر می‌گذارد.

Visio-10-back

شاید جذاب‌ترین ویژگی این تبلت ده اینچی پردازنده فوق سریع Nvidia Tegra 4 باشد که با چهارهسته سریع Cortex-A15 و 72 هسته گرافیکی دهانمان را حسابی آب می‌اندازد! ابن تبلت در زمان عرضه از اندروید 4.2 بهره‌مند خواهد بود که البته مدل به نمایش گذاشته شده اندروید 4.1 را اجرا می‌کرد. ویزیو تصمیم گرفته تا روی تبلت‌های از اندروید خالص بدون هیچ‌گونه پوسته‌ای استفاده کند.

Visio-Tegra-4

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به حافظه 32 گیگابایتی، اسلات کارت حافظه ، دوربین‌های جلو و پشت، بلوتوث 4.0، وای‌فای، پورت Mini USB و بدنه با قطر بسیار کم اشاره کرد که از آیپد 4 و نکسوس 10 کوچکتر و جمع و جور تر به نظر می‌رسد.

متأسفانه هنوز قیمت یا زمان عرضه این تبلت قدرتمند اعلام نشده است.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, PocketNow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.