از این پس رویدادهای جدید در ویندوزفون هم به شما گوشزد خواهند شد!

برای کسانی که جای خالی نوار گوشزد و آگاه‌کننده را بر روی ویندوزفون خود احساس می‌کردند خبر خوشی داریم. سیستم آگاه ساز (Notifications system) از هم اکنون در فروشگاه ویندوزفون قابل دسترسی است.

0

فارنت: برای کسانی که جای خالی نوار گوشزد و آگاه‌کننده را بر روی ویندوزفون خود احساس می‌کردند خبر خوشی داریم. سیستم آگاه ساز (Notifications system) از هم اکنون در فروشگاه ویندوزفون قابل دسترسی است.

البته این برنامه فعلا برای دستگاه‌هایی که از سری ویندوزفون 7.x ( البته هنوز مطئن نیستیم برروی ویندوزفون 7.8 هم قابل استفاده باشد) بهره می‌برند، قابل استفاده است و تیم سازنده همچنان درحال کار برای گسترش این برنامه برای نسخه‌های دیگر است. برای استفاده از این برنامه به یک برنامه سازگار با گوشی‌های ویندوزفون برروی کامپیوتر و نصب کردن Notification Center نیاز دارید.

Notifications for WP7

 

  قدم به قدم با ماپیش بروید تا مراحل نصب به اتمام برسد:
• Notification Center را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.
• برنامه Notifications را بر روی ویندوزفون خود نصب کنید.
• Notification Center را بر روی کامپیوترخود اجرا کنید و گوشی با سیستم عامل وینوزفون را به کامپیوتر متصل کنید.
• صبرکنید تا ویندوزفون با Zune عملیات همگام سازی را انجام دهد و سپس، بدون جداکردن گوشی از کامپیوتر، گوشی را خاموش و روشن کنید.

وقتی گوشی بالا آمد، می‌توانید گوشی را از کامپیوتر جدا کنید و از آگاه‌ساز استفاده کنید. وقتی هشداری بر روی ویندوزفون دریافت کنید، آن رویداد در برنامه Notifications ثبت شده وطبیعتا آن را به صورت یک پیام آگاه‌کننده دریافت خواهید کرد. روند نصب هم بسیار ساده است.
اگر قبلا نسخه بتا این برنامه را خریداری کرده بودید، این برنامه برای شما رایگان خواهد بود. البته امکان استفاده از نسخه آزمایشی هم وجود دارد ولی نسخه کامل قیمتی معادل 2.29 دلار دارد .می‌توانید از لینک زیر، این برنامه را از فروشگاه ویندوزفون دریافت کنید، فقط به یاد داشته باشید که این برنامه فقط با ویندوز فون نسخه 7 سازگار است.

Source: WpCentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.