این ویدیو فوق‌العاده از طرح مفهومی «گلکسی اس 4» را از دست ندهید!

چندماه پس از عرضه نسل سوم گلکسی اس 3، شایعاتی در مورد کهکشانی چهارم سامسونگ به گوش می رسد. اما مسلّماً هیچ چیز مانند یک ویدئوی جذاب نمی‌تواند ما را برای دیدن این سوپرفون وسوسه کند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوی فوق‌العاده از یک طرح مفهومی گلکسی اس 4 را از دست ندهید.

15

فارنت: پس از چندین سال تلاش و موفقیت روزافزون سامسونگ حالا گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ نیز مانند آیفون بر سر زبان‌ها افتاده و چندماه پس از عرضه نسل سوم، شایعاتی در مورد گلکسی اس 4 به گوش می‌رسد. اما مسلّماً هیچ چیز مانند یک ویدئوی جذاب نمی‌تواند ما را برای دیدن چهارمین کهکشانی سامسونگ وسوسه کند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوی فوق‌العاده از یک طرح مفهومی گلکسی اس 4 را از دست ندهید.

Galaxy-S-IV

گلکسی اس 4 در این ویدئو دارای یک صفحه‌نمایش پنج اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p و از نوع جدید Grand AMOLED است. احتمالاً Grand AMOLED پنل جدیدی از سامسونگ باشد که دیگر خبری از چینش پیکسلی Pentile در آن نیست و رنگ‌ها واقعی‌تر از گذشته و خوانایی زیرنور آفتاب بهبود یافته باشد. اما چیزی که در این ویدئو جلب توجه می‌کند لبه بسیار باریک و تقریباً Edge-to-Edge صفحه‌نمایش است که با وجود کمک به کوچک‌تر شدن گوشی کمی استفاده از آن را دشوار جلوه می‌دهد.

Galaxy-S4

پردازنده گلکسی اس 4 در این ویدئو 4 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز عنوان شده است اما پیش‌بینی ما یک پردازنده شبیه به پردازنده قدرتمند Nexus 10 اما چهارهسته‌ای با هسته‌های Cortex-A15 و یک GPU قدرتمند است که بر روی حدود 1.7 گیگاهرتز کلاک شده باشد. دوربین 13 مگاپیکسلی نمایش‌ داده شده احتمالاً بتواند با سرعتی نظیر 60 فریم بر ثانیه فیلم‌های اچ‌دی ضبط کند و اندروید 5 کیک لیمویی نیز به عنوان سیستم‌عامل گلکسی اس 4 عنوان شده است.

Galaxy-S-IV-Laser-Keyboard

دو ویژگی مهم و کلیدی دیگر ضخامت بسیار کم (کمتر از گلکسی اس 3 و آیفون 5) و همچنین یک داک کیبرد لیزری نمایش داده می‌شود که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا رنجبری می‌گوید

    برای چی سامسونگ رو خراب می کنید این اصلا تبلیغات سامسونگ نبود
    بعدش هم این صفحه grand amoled دیگه چیه ما تا الان سوپر امولد داشتیم
    همش دروغ بود

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دروغ کجا بود دوست عزیز! این یه طرح مفهومی یا Concept هست و یکی از طرفداران سامسونگ ساخته

  2. عارف می‌گوید

    چرا دروغ میگید و اسم سامسونک رو خراب میکنید

  3. milad ramezani می‌گوید

    به نظر من هنوز هیچ گوشی ای مثل سامسونگ خوب نیست
    حتی ای فون

  4. محمد می‌گوید

    آقایون حرف مفت نزنید به نظر من سامسونگ بهترینه

  5. داوود می‌گوید

    سلام.خواهشا اینقدر دشمنی با سامسونگ نکنید.گرجه که هر چه قدر برندی محبوبتر میشه دشمناش بیشتر میشن اما چه سودی به شما میرسه.آخه بابا جون تو همین نت یک سرک بکشین ببینید سامسونگ توی گوشی و تلویزیون بازار دنیا را قبضه کرده.تو زمینه تلویزیون ال جی بدجور عقده ای وار داره با سامسونگ د شمنی میکنه و بر علیه اون تبلیغات میسازه و تازگیها هم در زمینه موبایل سونی نافرم با سامی دشمنی بی منطق میکنه.خلاصه دور بر سامی بیچاره پر شده از دشمنای عقده ای.اما جالب اینجاست که در نهایت هم تو زمینه موبایل و هم تو زمینه تلویزیون بازم از آخر سامسونگ پرفروش ترین میشه.بالاخره مردم کیفیت برتر را تشخیص میدن.به سایت اینتربرند دات کام یک سری بزنید تا رتبه جهانی سامی را در بین 100 برند برند برتر دنیا ببینید.صد برندی که مثلا اصلا ال جی حتی توی اون صد تا هم نیست.یا سونی تقریبا چهلم.ولی سامسونگ هفتم.

  6. hamed65 می‌گوید

    من خودم به شخصه از NOTE2سامسونگ و LG Optimus 4X HD خوشم میاد.سامسونگ گوشیاش فوق العاده است ولی کاش به قیمت واقعیش تو ایران عرضه میشد.خیلی قیمت گوشیا بالا رفته

  7. علی می‌گوید

    حتی تبلیغاتش رو هم کپی میکنه. منظورم کیبورد لیزری هست.

    1. محسن می‌گوید

      این یه ویدیو‌ی Fan Madeـه تبلیغ رسمی سامسونگ نیست که به کپی کردن متهمش میکنید!
      تجربه ثابت کرده هیچکدوم از شایعه‌ها به حقیقت نمی‌پیونده، مثل همین کیبرد لیزری و صفحه‌نمایش Edge-to-Edge که قبل از عرضه iPhone 5 هم گفته میشد.

  8. ar30 می‌گوید

    بازم جنس بدنه رو پلاستیکی میخواد بزنه؟! خدایی htc آبرویه اندروید رو حفظ کرده .

    1. فرید می‌گوید

      عزیز پلاستیک کربن از اون فلزی که در حد سواد شما گنجانده شده بیشتر ارزش داره
      قاب پشت اس 3 کاملا تا میشه ، این خودش کلی افتخاره

    2. mohmad می‌گوید

      agh pelstiki ke samsung mizane az har felqzi godratmand tare

  9. علی می‌گوید

    باز تبلیغات دروغین سامسونگ شروع شد. اگر تبلیغات نبود، سامسونگی وجود نداشت.

    1. محسن می‌گوید

      تبلیغات دروغین سامسونگ؟! این فقط یه کانسپته همین!
      اگر تبلیغات نبود، هیچ شرکتی وجود نداشت…

  10. amir ali می‌گوید

    جالبه