نوکیا در اندیشه عرضه تبلت «ویندوز 8» با یک باطری اضافه!

مهمترین قسمت این شایعات پوششی است که به همراه تبلت عرضه خواهدشدگفته می‌شود این پوشش دارای یک باتری داخلی هم هست که به عنوان باتری ذخیره در مواقعی که باتری اصلی رو به اتمام است می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد

0

فارنت: درحالی‌که زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه تبلت ویندوز 8 توسط نوکیا در کنگره جهانی موبایل در سال 2013 به گوش می‌رسد شایعاتی هم پیرامون مشخصات این تبلت منتشر شده است.
مهمترین قسمت این شایعات پوششی است که به همراه تبلت عرضه خواهدشد. برطبق این گزارش‌ها این دستگاه جانبی طراحی مانند کتاب دارد و در کنار تبلت به عنوان یک صفحه کلید و همین‌طور یک پایه استفاده می‌شود.

Nokia-Windows-8-RT-tablet

 

گفته می‌شود این پوشش دارای یک باتری داخلی هم هست که به عنوان باتری ذخیره در مواقعی که باتری اصلی رو به اتمام است می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. باتری اصلی 10 ساعت دوام دارد اما هیچ صحبتی درمورد ظرفیت باتری این صفحه کلید و اینکه چه مدتی می‌تواند تبلت را روشن نگه دارد منتشر نشده است.

طراحی جالبی است اما امیدواریم این باتری وزن کلی تبلت را زیاد افزایش ندهد.

Source: WpCentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.