بازگشت باشکوه نسخه جدید بلک‌بری با طراحی پورشه!

این گوشی زیبا با رنگ مشکی مات یک گوشی برای افراد خاص با انتظارات پایین از امکانات ارائه شده است که با صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی با وضوح و رزولوشن 640 در480 و رابط کاربری Porsche Design و پردازنده 1.2گیگاهرتزی کوآلکام عرضه شده است.

1

فارنت: وقتی صحبت از RIM می‌شود چه خبری مهم‌تر از بازگشت شکوهمند گوشیPorsche Design P9981 بلک‌‌بری؟

این گوشی زیبا با رنگ مشکی مات در حال حاضر در فروشگاه‌های Porsche Design موجود است. یک گوشی برای افراد خاص با انتظارات پایین از امکانات ارائه شده با برخورداری از صفحه کلید استاندارد QWERTY با ظاهر عجیب و غریب و خاص خود که صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی با وضوح و رزولوشن 640 در480 و رابط کاربری Porsche Design و پردازنده 1.2گیگاهرتزی کوآلکام از دیگر مشخصات آن است.

Porsche-Design-P'9981-BlackBerry

قیمت این گوشی حدود 2350 دلار است و از اواسط ژانویه 2013 به طور گسترده عرضه خواهد شد. متاسفانه این زمان قبل از معرفی سیستم عامل جدید RIM خواهد بود بنابراین نباید انتظار داشت این گوشی با جدیدترین سیستم عامل بلک‌بری عرضه شود.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ar30 می‌گوید

    یعنی تو ایران 7 و 8 میلیون میشه؟!