بهترین برنامه‌های رایگان آیفون در سال 2012

پنج سال پیش آیفون برنامه‌های زیادی را پشتیبانی نمی‌کرد و امروزه به یک کامپیوتر تمام عیار بدل شده است که به خوبی متناسب با جیب شما است.

0

فارنت:پنج سال پیش آیفون برنامه‌های زیادی را پشتیبانی نمی‌کرد و امروزه به یک کامپیوتر تمام عیار بدل شده است که به خوبی متناسب با جیب شما است و در حال حاضر برنامه هایی برای ویرایش عکس و فیلم‌ها ،بازی‌هایی در حد گرافیک کنسولی و اهنگ سازی الکترونیک و… را پشتیبانی می‌کند که این سیستم عامل را به بهترین سیستم عامل تلفن همراه بدل کرده است.

با هم نگاهی به برترین برنامه‌های رایگان آیفون در سال 2012 می‌اندازیم هر چند دیگر کمتر خلاقیتی در این بستر به چشم می‌خورد.

best-iphone-apps-2012-18

Google Maps

گاهی اوقات از دست دادن چیزی باعث میشود که شما قدر ان را بیشتر بدانید و هنگامی که اپل نقشه های گوگل را در IOS 6   حذف کرد  مشتریان شورش کردند و البته نقشه های اپل نیز دردسر ساز شد و مشتاقین نقشه‌های گوگل نیز رو به فزونی گذاشت.

بعد از گذشت دو ماه ، گوگل با ارائه برنامه مستقل گوگل مپس با ویژگی‌هایی همچون نمای خیابانی ،ابزار ناوبری ،مسیرهای حمل و نقل و…دارندگان IOS 6  را به نوعی نجات داد.

لینک دانلود

 

best-iphone-apps-2012-4

Chrome

در سال 2012 گوگل یک نسخه از مرورگر کروم خود را برای  IOS  منتشر کرد که رابط کاربری و سیستم همگام سازی آن نمره بالایی کسب کردند ولی دیگر نباید انتظار عملکرد نسخه اندروید را از این مرورگر داشت زیرا هیچ تقصیری متوجه گوگل نیست و موتور iOS WebKit اجازه هر گونه خلاقیت را از این مرورگر و گوگل گرفته است.

لینک دانلود

 

best-iphone-apps-2012-8

Google Drive

گوگل درایو به مراتب امکانات بیشتری از دراپ باکس در اختیار شما می‌گذارد و شما حتی امکان ویرایش اسناد بر روی آن را نیز دارید و در ضمن 5 گیگابایت فضای رایگان نیز در اختیار دارید.

در بروز رسانی اخیر این برنامه،ویرایش گسترده نیز به ان اضافه شده است تا گوگل درایو را یکی از بهترین برنامه‌های ذخیره سازی ابری معرفی کند.

لینک دانلود

 

best-iphone-apps-2012-17

Summly

این برنامه دوست داشتنی بر روی یک ایده ساده طراحی شده است و آن بر این اساس است که شاید شمادوست نداشته باشید که تمامی خبر را مطالعه کنید و چند پاراگراف کوتاه نیز برای شما کافی باشدو در ضمن اگر بخواهید خبر را نیز کامل بخوانید کافی است بر روی آن خبر کلیک کنید.

برنامه دارای یک رابط کابری فوق العاده بوده و همه گزینه های به اشتراک گذاری ممکن را نیز در خود تدارک دیده است و از این برنامه می‌توان به عنوان نوآورانه ترین برنامه در سال 2012 نیز نام برد.

لینک دانلود

 

best-iphone-apps-2012-14

Poket،Readability

این دو برنامه رایگان صفحات وب شما را ذخیره می‌کنند و انها رابه صورت مرتب شده و کلاسه بندی شما تحویل شما می‌دهند و البته دارای امکانات به مراتب بیشتر از نسخه مخصوص اندروید نیز هستند.

لینک دانلود Poket

لینک دانلود Readability

 

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.