رونمایی از صفحه نمایش 5.5 اینچی انعطاف‌پذیر سامسونگ در CES 2013

سامسونگ در حال تدارک برای نمایشگاه CES2013 است و از همین رو به تازگی اعلام کرده است که در این نمایشگاه از فناوری صفحات نمایشی انعطاف پذیر 5.5 اینچی انعطاف پذیر برای تلفن همراه رونمایی خواهند کرد.

0

این صفحه‌ نمایش انعطاف‌پذیر 5.5 اینچی دارای تفکیک‌پذیری 1280 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 است و البته به همراه آن یک صفحه نمایش 55 اینچی برای تلویزیون‌های این شرکت نیز رونمایی خواهد شد.

به هر حال سامسونگ در حال توسعه فن‌آوری صفحات نمایش کوچکتر است که به عنوان مثال می‌توان به صفحه نمایش 4.5 اینچی WVGA اشاره کرد که در CES2011 معرفی شد و دارای تراکم پیکسلی 200 بود و البته سامسونگ به خوبی توانسته است فن‌آوری صفحات نمایش را با پیشرفت فن‌آوری تلفن های همراه به روز نگاه دارد.

متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و یا تاریخ در دسترس بودن این محصول اعلام نشده  و باید منتظر برگزاری CES2013 و ارائه اطلاعات بیشتر باشیم.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.