لومیا 505 عضو جدید خانواده نوکیا برای کسانی که قصد خرج کردن ندارند!

انتظار می‌رود Lumia 505 ظرف چندهفته آینده در رنگ‌های قرمز، صورتی و مشکی عرضه شود و از گفته‌ها اینچنین برمی‌آید که این گوشی مجهز به ویندوزفون 7.8 و حافظه داخلی آن تنها ‌4 گیگابایت است و امکان استفاده از کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

0

فارنت: بالاخره امروز اطلاعاتی از گوشی جدید نوکیا یعنی Lumia 505 منتشرشد، گوشی‌ که انتظار می‌رود با امکانات وقیمت پایین باشد و در ضمن آن را خواهر نوکیا Lumia 510 می‌خوانند.

انتظار می‌رود Lumia 505 ظرف چند هفته آینده در رنگ‌های قرمز، صورتی و مشکی عرضه شود و از گفته‌ها اینچنین برمی‌آید که این گوشی مجهز به ویندوزفون 7.8 و حافظه داخلی آن تنها ‌4 گیگابایت است و امکان استفاده از کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

Lumia-505-Red

 

لومیا 505 از صفحه نمایش 3.7 اینچی آمولد برخوردار است که نمونه‌ای از صفحه نمایش‌های اخیر مورد استفاده نوکیاست که از کیفیتی عالی برخوردارند اگرچه به نظر نمی‌رسد این گوشی از فناوری ClearBlack در این صفحه نمایش بهره ببرد.

دوربین 8 مگاپیکسل در پشت (البته بدون لنز محبوب کارل زایس)، بلوتوث 2.1 و همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم 4 گیگابایت حافظه داخلی که ممکن است برای بعضی کافی نباشد از دیگر مشخصات این گوشی 131 گرمی با باطری 1300 میلی آمپر بر ساعت بست که البته در آن از دوربین قاب جلویی برای مکالمات تصویری خبری نیست.

 

Lumia-505-Specs

 

این گوشی از همان بدو ورود از ویندوزفون 7.8 بهره می‌برد و البته به علت محدودیت‌های سخت افزاری به ویندوز‌فون 8.0 ارتقا نخواهد یافت (این محدودیت‌ها شامل سی‌پی‌یو تک هسته‌ای آن هم می‌شود.)

این قابلیت‌ها برای کسانی که به دنبال قدرتمندترین گوشی‌های بازار هستند کافی نیست اما هستند کسانی که از گوشی هوشمندشان برای برقراری تماس، چک کردن ایمیل‌ها و بازی‌هایی مانند پرندگان خشمگین استفاده می‌کنند. نوکیا لومیا 505 برای این دسته از افراد ساخته شده، مخصوصا اگر قیمت عرضه آن پایین باشد.

 

Nokia-Lumia-505

 

هنوز هیچ خبری درباره زمان و قیمت عرضه این گوشی منتشر نشده‌ اما انتظار می‌رود ظرف چند هفته آینده این گوشی وارد بازار شود. نوکیا اخیرا گوشی‌های جدید زیادی را به عنوان اعضای جدید خانواده لومیا به بازار عرضه کرده که نشان از عزم این شرکت برای فروش بیشتر در سال 2013 است.

Source: WpCentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.