انتشار بسته‌های به‌روزرسانی امنیتی برای ویندوز 8 و آرتی

بنا بر اعلام مایکروسافت پنج مورد از این بسته‌ها حیاتی و مهم هستند و برای پوشش‌ حفره‌هایی از سیستم عامل عرضه شده‌اند که به نفوذ‌کننده‌ها امکان آلودگی سیستم‌عامل به کد‌های مخرب را می‌دهند.

1

فارنت: امروز سه‌شنبه دومین بسته به‌روزرسانی برطرف‌کننده مشکلات برای دو سیستم عامل ویندوز 8 و ویندوز RT منشر می‌شود.

این بسته‌ها برای نسخه‌های دیگر ویندوز شامل ویندوز ایکس‌پی، ویندوز ویستا، ویندوز 7 و ویندوز سرور 2003 و 2008 هم ارائه خواهند شد. بنا بر اعلام مایکروسافت پنج مورد از این بسته‌ها حیاتی و مهم هستند ولی دو مورد دیگر از اهمیت کمتری برخوردارند و بسته‌های حیاتی و امنیتی ارائه شده برای پوشش‌دادن حفره‌هایی از سیستم عامل عرضه شده‌اند که به نفوذ‌کننده‌ها امکان آلودگی سیستم‌عامل به کد‌های مخرب را می‌دهند.

اگر تنظیمات به‌روز‌رسانی در ویندوزتان بر‌روی اتوماتیک قرار‌داده شده‌اند این بسته‌های ضروری به‌طور اتوماتیک نصب خواهند شد اما موارد دیگر در صورت نیاز کاربران به‌طور دستی نصب خواهند‌شد.

Wolfgang Kandek رییس قسمت تکنولو‌ژی شرکت امنیتی Qualy در این خصوص می‌گوید: این ماه، اولین زمانی است که اکثر کاربران ویندوز RT به‌روز‌رسانی امنیتی را دریافت می‌کنند و البته عکس‌العمل آنها و عملکرد این بسته‌ها در نوع خود جالب خواهند بود.

مایکروسافت اولین برطرف‌کننده حفره‌های امنیتی ویندوز 8 و ویندوز RT را در بسته‌ای که در ماه نوامبر منتشر کرد ارائه داد اما در ان زمان اکثر تبلت‌های مجهز به ویندوز RT به‌تازگی و تنها چند هفته قبل وارد بازار شده بودند.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد-128 می‌گوید

    اگه میشه برای 8 جدا بزارید تا دانلودش کنیم