آموزش/ چگونه مشکل تنظیم خودکار روشنایی را در iOS 6 مرتفع کنیم؟

حسگر نور دارای مشکلاتی چند در جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل یعنی IOS6 بوده است که در حالت استاندارد و بدون مشکل به قفل کردن تنظیم مقدار روشنایی صفحه و مدیریت بهتر شارژ باتری کمک فراوانی می‌کند.

0

فارنت:حسگر نور دارای مشکلاتی چند در جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل یعنی iOS 6 بوده است که در حالت استاندارد و بدون مشکل به قفل کردن تنظیم مقدار روشنایی صفحه و مدیریت بهتر شارژ باتری کمک فراوانی می‌کند که البته به نظر می‌رسد کاربران آیفون 5 با این گزینه مشکلات فراوانی دارند و اگر روشنایی خودکار در  iOS 6 شما به خوبی کار نمی‌کند در اینجا به شما یاد می‌دهیم که چگونه آنرا به درستی تنظیم کنید.

– به یک اتاق کم نور و یا تاریک بروید

-به گزینه تنظیمات بروید و از آنجا بر روی گزینه Brightness & Wallpaper کلیک کنید.

-گزینه روشنایی خودکار را در حالت خاموش قرار دهید.

-نوار لغزنده را به جوری تنظیم کنید که روشنایی صفحه نمایش به کیفیت دلخواه شما برسد که به طور مثال وقتی در یک محیط کاملا تاریک به سر می برید به طور طبیعی باید میزان اسلایدر را به طرف بالا و در محیط روشن به سمت پایین برانید.

-روشنایی خودکار صفحه نمایش را دوباره روشن کنید.

-دوباره به یک جای روشن بروید و در حقیقت با این کار این سنسور را کالیبره کرده‌اید و از این به بعد سنسور روشنایی خودکار صفحه نمایش شما بهتر از قبل کار خواهد کرد.

Source:iMore

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.