دو مادربرد حرفه‌ای جایزه دور جدید نظرسنجی مجله سخت‌افزار

پیش از این خبر برخی از نظرسنجی‌های سخت‌افزار را به اطلاع شما رسانده بودیم. حالا بعد از یک وقفه طولانی این نشریه یک مسابقه و یا نظرسنجی آنلاین دیگر را برگزار کرده و با وجود اوضاع نچندان خوب بازار توانسته جوایز قابل قبولی را برای این مسابقه در نظر بگیرد.

0

فارنت: مجله سخت‌افزار را بسیاری از شما می‌شناسید و با توجه به کیفیت محتوا و مطالب این ماهنامه بسیاری از شما مشتری این نشریه هستید. این نشریه از ابتدای انتشار خود فعالیت مفید و خوبی نیز به صورت آنلاین و تحت وب داشته است.

پیش از این خبر برخی از نظرسنجی‌های سخت‌افزار را به اطلاع شما رسانده بودیم. حالا بعد از یک وقفه طولانی این نشریه یک مسابقه و یا نظرسنجی آنلاین دیگر را برگزار کرده که با وجود اوضاع نچندان خوب بازار جای بسی امیدواری است و حتی توانسته جوایز قابل قبولی را برای این مسابقه در نظر بگیرد. دو مادربرد حرفه‌ای یعنی یک مادربورد MSI PH61A-P35-B3 و یک مادربورد Asrock H67M-GE/HT جایزه این دوره از نظرسنجی سخت‌افزار است.

در این مسابقه شش سئوال چهار گزینه‌ای و یک سئوال کتبی در مورد ‫مادربورد در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید در بخش نظرات به سئوال کتبی پاسخ دهید. بررسی سوالات مطرح شده نشان می‌دهد که در مسابقه جدید سخت‌افزار بر روی دانش و اطلاعات افراد در زمینه مادربرد (البته نه در حد خیلی حرفه‌ای) تمرکز شده است و سئوالات به گونه‌ای طرح شده که همه بتوانند در مسابقه شرکت کنند.

در این سوالات ‫تمرکز روی یک موضوع خاص نیست و ترکیبی از فناوری و مسائل کاربردی در آنها مطرح شده که کاربر بتواند با جستجو در وب ضمن بالابردن اطلاعات خود پاسخ این سوالات را نیز بیابد.

برای شرکت در این نظرسنجی به اینجا مراجعه کنید

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.