جزئیات جدیدی از اکسپریاهای سونی که به اندروید 4.1 آپدیت خواهند شد

تاکنون گزارش‌هایی در خصوص حتمی شدن به‌روزرسانی اکسپریا تی، اکسپریا تی‌ایکس، اکسپریا وی، اکسپریا اس، اکسپریا آکرو اس، اکسپریا آیون، اکسپریا پی، اکسپریا گو و اکسپریا جی منتشر شده است و می‌توان گفت که به‌روزرسانی به اندروید 4.1 تنها برای هوشمندهایی از سونی فراهم شده که در سال 2012 به بازار عرضه شده‌اند.

0

فارنت: سونی موبایل جزئیات جدیدی در خصوص تلفن‌های همراه هوشمند خود که قرار است به طور رسمی از میان محصولات این شرکت به اندروید 4.1 یا همان جیلی بین به‌روزرسانی شوند، منتشر می‌کند.

سونی اگر چه در صفحه رسمی خود در توئیتر انتشار جزئیات کامل را به اواسط ماه دسامبر (ماه جاری) یعنی یک تا دو هفته دیگر موکول کرده اما تاکنون گزارش‌هایی در خصوص حتمی شدن به‌روزرسانی اکسپریا تی، اکسپریا تی‌ایکس، اکسپریا وی، اکسپریا اس، اکسپریا آکرو اس، اکسپریا آیون، اکسپریا پی، اکسپریا گو و اکسپریا جی منتشر شده است و می‌توان گفت که به‌روزرسانی به اندروید 4.1 تنها برای هوشمندهایی از سونی فراهم شده که در سال 2012 به بازار عرضه شده‌اند و برای هوشمندهای 2011 سونی خبر خوشحال‌کننده‌ای منتشر نخواهد شد.

علاوه بر این مشخص شده است که اکسپریا تی، اکسپریا تی‌ایکس و اکسپریا وی در اواسط سه ماهه اول سال 2013 (یعنی تقریبا بهمن ماه و پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون) به اندروید 4.1 یا همان جیلی بین به‌روزرسانی خواهند شد. بهر حال در یکی دو هفته آینده به تاریخ به‌روزرسانی اکسپریاهای سونی دست پیدا خواهیم کرد و البته سرنوشت دیگر اکسپریاهای سونی مانند اکسپریا یو، اکسپریا سولا، اکسپریا میرو، اکسپریا گو، اکسپریا تیپو و اکسپریا نئو ال مشخص خواهد شد.

Source: XperiaBlog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.