این تصویر احتمالا قدیمی‌ترین تصویر موجود از یک کامپیوتر اپل است!

در سال 1976 محصولات اپل طبیعتا از محصولات نازک‌اندام فعلی این‌روزهای این شرکت بسیار دور بودند. موسسان اپل در آن سال‌ها در واقع اولین کامپیوتر خود را با نام Apple I عرضه کردند که در واقع یک کاردستی ساخته شده توسط استیو ووزنیاک بود و برچسب قیمتی 666.66 دلاری بر خود می‌دید.

0

فارنت: در سال 1976 محصولات اپل طبیعتا از محصولات نازک‌اندام فعلی این‌روزهای این شرکت بسیار دور بودند. موسسان اپل در آن سال‌ها در واقع اولین کامپیوتر خود را با نام Apple I عرضه کردند که در واقع یک کاردستی ساخته شده توسط استیو ووزنیاک بود و برچسب قیمتی 666.66 دلاری بر خود می‌دید.


وقتی پائول ترل مالک فروشگاه بایت شاپ 50 دستگاه از این رایانه‌ها را برای فروش سفارش داد با دوربین پولاروید خود تصاویری از یک دستگاه نمونه این کامپیوتر‌ها گرفت تا احتمالا این تصاویر که توسط خود او در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده‌اند اکنون قدیمی‌ترین تصاویر موجود از اولین رایانه شرکت اپل باشند. برای دیدن تمامی این تصویر می‌توانید به اینجا بروید.

Source: Gizmodo via TIME

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.