پیش‌فروش 2.5 میلیون دستگاه لومیا 920 و لومیا 820 نوکیا

نسخه چینی وب‌سایت یاهو مدعی شده است که نوکیا موفق به فروش، پیش‌فروش و یا ثبت‌نام 2.5 میلیون دستگاه گوشی‌های لومیا 820 و لومیا 920 شده است. این رقم اگر صحت داشته باشد واقعا قابل توجه است!

3

فارنت: نسخه چینی وب‌سایت یاهو مدعی شده است که به میزان فروش دو گوشی پرچمدار ویندوزفون نوکیا یعنی لومیا 920 و لومیا 820 دست پیدا کرده است. این وب‌سایت گزارش کرده است که نوکیا موفق به فروش، پیش‌فروش و یا ثبت‌نام 2.5 میلیون دستگاه گوشی‌های لومیا 820 و لومیا 920 شده است. این رقم اگر صحت داشته باشد واقعا قابل توجه است!

این گزارش پس از آن منتشر شده است که نوکیا ویندوزفون 8 بعدی خود را در سری لومیا رسما در هنگ‌کنگ رونمایی کرده است. تنها چند دقیقه طول کشیده تا میزان پیش‌فروش گوشی‌های لومیا نوکیا در آمازون چین به سرعت تمام شود و این شاید نشان از عدم اطمینان در تامین ایمن میزان استقبال و تامین لومیاهای مورد نظر باشد.

به هر حال هر چه که باشد این میزان استقبال برای نوکیا که پیش از روی آوردن به ویندوزفون با سیمبیان رو به انقراض روزگار سپری می‌کرد مطمئنا خوشحال‌کننده است. از سویی نوکیا که اولین شرکتیست که به ویندوزفون 8 روی اورده شاید استحقاق این برد را داشته باشد.

Source: UberGizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mojtaba می‌گوید

    به نظر من اندروید سیتم عامل خیلی ضعیفی نسبت به windows phone 8 هست .
    ویندوز فون 8 با ویندوز 8 هم خیبلی خوب کار میکنه ( sync contacts with windows live account )
    8 گیکابایت که رایگان در اینترنت هست و میشه از طریق skydrive برای backup contacts , photos , music ,.. )
    میشه استفاده کرد .

  2. ali می‌گوید

    هنوز هم معلوم نی نوکیا با وینفون بتونه به جایگاهی برسه یا نه ولی چرا به اندروید رو نیاورد؟

  3. Ammin می‌گوید

    واقعا اگه قرار باشه شرکتی در وینفون موفق بشه بدون شک اون شرکت نوکیاست لومیا920 تنها گوشی ای که دستکم من میبینم و میشنوم که اکثرا دوست دارن داشته باشنش و این استادی و درستی کار نوکیا رو میرسونه با رسیدن یه پایان سال میلادی و جشن کریسمس مطمئنا باید آمار بسیار بالاتری رو هم شاهد باشیم