عزم ایسوس برای فروش 5 میلیون دستگاه «نکسوس 7» تا پایان سال 2012

تبلت نکسوس 7 گوگل که ساخت آن توسط شرکت ایسوس انجام می‌گیرد اکنون دیگر به عنوان یک تبلت بسیار محبوب شناخته می‌شود و ایسوس نیز اخیرا رسما اعلام کرده بود که موفق به فروش یک میلیون دستگاه نکسوس 7 تنها در یک ماه و آن هم در ماه اکتبر شده است.

0

فارنت: تبلت نکسوس 7 گوگل که ساخت آن توسط شرکت ایسوس انجام می‌گیرد اکنون دیگر به عنوان یک تبلت بسیار محبوب شناخته می‌شود و ایسوس نیز اخیرا رسما اعلام کرده بود که موفق به فروش یک میلیون دستگاه نکسوس 7 تنها در یک ماه و آن هم در ماه اکتبر شده است.

و حالا خبر می‌رسد که ایسوس تمام عزم خود را جزم کرده تا بتواند تا انتهای سال 2012 میلادی یعنی فقط تقریبا یک ماه دیگر بتواند این میزان فروش را به 5 میلیون دستگاه برساند که مطمئنا با توجه به مان بالاترین میزان فروش یعنی یک میلیون دستگاه در هر ماه رسیدن به این رکورد بسیار سخت خواهد بود و این هدف‌گیری ایسوس را می‌توان به نوعی احساسی دانست.

با نگاهی به سیاست ایسوس در عرضه نسخه مجهز به 3G این تبلت متوجه خواهیم شد که این هدف‌گذاری شاید از ابتدا صورت گرفته باشد. به هر حال مطمئنا جذاب خواهد بود که ببینیم آیا اتحاد ایسوس و گوگل در خصوص این هفت اینچی محبوب در پایان سال میلادی جاری به رکورد حیرت‌انگیز فروش 5 میلیون دستگاه و یا حتی بیشتر از آن خواهد رسید یا خیر؟

Source: Geeky-Gadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.