رونمایی سونی از «اکسپریا پی» با روکشی از طلای 24 عیار

ما انتظار تلفن همراه با روکش طلا را از هر تولید کننده تلفن همراه دیگری داشتیم به غیر از سونی و حالا این شرکت ژاپنی در صفحه فیس بوک خود از تلفن همراه سونی اکسپریا P با روکشی از طلا رونمایی کرده است که دارای طلای 24 عیار است.

2

فارنت:ما انتظار تلفن همراه با روکش طلا را از هر تولیدکننده تلفن همراه دیگری داشتیم  به غیر از سونی و حالا این شرکت ژاپنی در صفحه فیس‌بوک خود از تلفن همراه سونی اکسپریا پی با روکشی از طلا رونمایی کرده است که از جنس طلای 24 عیار است.

ظاهرا این شرکت در صفحه فیس‌بوک خود یک مسابقه برگزار کرده و حالا قرار است برنده خوش شانس این مسابقه که در اروپای شمالی برگزار شده  این تلفن همراه رویایی را دریافت کند. صفحه سونی در فیس‌بوک هیچ اشاره‌ای نکرده است که آیا قرار است این تلفن همراه با نسخه محدود تولید شود و آیا اگر این کار انجام شود هر کسی قادر به خرید آن است یا خیر؟ هر چند باید یک گوشی اندرویدی طلایی را خیلی بهتر از طلا اندودهای نوکیا با سیمبین منسوخ و سایر تلفن های همراه عجیب و غریب دیگر بدانیم.

تلفن همراه سونی اکسپریا P در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و یکی از جاذبه های آن بدنه تمام آلومنیومی بود.

به هر حال ما از اینجا پیشاپیش به این برنده خوش شانس تبریک می‌گوییم و در همین راستا دل به مسابقات صفحه فارسی سونی موبایل در فیس‌بوک می‌بندیم حتی اگر اکسپریا پی طلایی ندهند به هر حال شاید برنده خوش شانس بعدی شما باشید!

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    فوتوشاپه.اگه نمای پشت ایکسپریای پی رو در اینجا ببنید نوار بک و هوم رو میبینید که مشخص میشه این عکس فوتوشاپه.با تشکر

    1. Gh می‌گوید

      دوست عزیز مثل اینکه شما علاوه بر اینکه مدل p نداشتید حتی از نزدیکم مشاهدش نکردید تا متوجه بشید که بک و هوم در نوار شفاف شیشه ای مانندی قرار داره وطبیعی هست که از جلو و پشت این گوشی بشه اونا رو مشاهده کرد
      پس نمیشه گفت عکس فتوشاپه ;و خبر صحت داره
      موفق و پیروز باشید