دانلود کنید/ جنگ ستارگان با حضور پرندگان خشمگین

این نسخه از بازی پرندگان خشمگین به طور همزمان برای تمامی سیستم‌ عامل‌های تلفن همراه و همچنین ویندوز منتشر شده است و باز هم تنها تفاوت موجود در آن غیر رایگان بودن نسخه‌های iOS آن است.

2

فارنت: پس از انتشار اخبار و گزارش‌های متفاوت از انتشار نسخه جدید پرندگان خمشگین با عنوان جنگ ستارگان بالاخره این نسخه انتشار یافت. بله بالاخره هشتم نوامبر فرا رسید تا طرفداران پرندگان خشمگین به یاری این پرندگان در کارزار جنگ ستارگان بروند.

این نسخه از بازی پرندگان خشمگین به طور همزمان برای تمامی سیستم‌ عامل‌های تلفن همراه و همچنین ویندوز منتشر شده است و باز هم تنها تفاوت موجود در آن غیر رایگان بودن نسخه‌های iOS آن است. نسخه iOS پرندگان خشمگین؛ جنگ ستارگان در آی‌تونز به قیمت 99 سنت برای نسخه آیفون و آی‌پاد تاچ و 2.99 دلار برای نسخه آی‌پد به فروش می‌رسد اما این بازی در نسخه معمولی خود برای اندرویدی‌ها رایگان است ولی در نسخه اچ.دی باید اندرویدی‌ها هم 2.99 دلار هم بپردازند. نسخه ویژه کیندل فایر هم 2.99 دلار قیمت دار. در عین حال نسخه‌های ویندوز و مک و ویندوزفون هم منتشر شده است.

در این بازی ظاهرا قرار است شاهد 80 مرحله متفاوت باشیم که مراحل ویژه پنهان در بازی با نام‌های  R2-D2 و C-3PO نیز جزو همین مرحله‌هاست.

با این نسخه شرکت رویو به پرواز خود در صدر بازی‌های تلفن همراه ادامه خواهد داد آنهم تنها چند هفته پس از عرضه بازی خوک‌های بد با نقش‌آفرینی خوک‌های سبز مشهور و البته منفور در نزد پرندگان خشمگین!. مطمئنا باید دوباره شاهد قرار گرفتن نسخه جدید این بازی در صدر بازی‌های پولی در آی‌تونز و در صدر بازی‌های رایگان در اندروید مارکت باشیم.

در این لینک می‌توانید تمامی نسخه‌های موجود (اندروید و iOS)‌ این بازی را دانلود کنید.

Source: UsaToday

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. دیگو می‌گوید

    بازی اصلا جالبی نبود
    شرکت سازنده دیگه روی تسلسل افتاده
    یاد پرندگان خشمگین اریجینال بخیر

  2. Mohamad می‌گوید

    خوشحالیم که اخبار های بسیار بروز دارید
    نسخه اندروید خدمت شما :
    http://androidina.net/1391/08/18/angry-birds-star-wars-v1-0-1