نامگذاری ساختمان مرکزی پیکسار به نام استیو جابز

به تازگی تصویری در توئیتر منتشر شده است که ساختمان مرکزی پیکسار را نشان می‌دهد که نام استیو جابز بر روی سر در آن با عنوان ساختمان استیو جابز خودنمایی می‌کند.

1

تمام کسانی که استیو جابز را می‌شناسند از نقش او در شرکت و استودیوی پویانمایی پیکسار خبر دارند و می‌دانند که استیو جابز به همراه ادوین کتمول در سال ۱۹۸۶ این شرکت را بنیان نهاده است. اگر چه در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی خبر از توافقات صورت گرفته برای خرید پیکسار به قیمت ۷٬۴ میلیارد دلار داد و نهایتا پیکسار را خریداری کرد اما ظاهرا این شرکت همچنان قصد جدایی از نام اسطوره‌ای استیو جابز ندارد.

به تازگی تصویری در توئیتر منتشر شده است که ساختمان مرکزی پیکسار را نشان می‌دهد که نام استیو جابز بر روی سر در آن با عنوان ساختمان استیو جابز خودنمایی می‌کند.

پایگاه خبری پیکسار تایمز در گزارشی با تائید این مطلب آورده است که تصویر دیده شده بر روی شیشه ساختمان به خوبی بیانگر ساختمان مرکزی پیکسار است. این پایگاه خبری در ادامه آورده است که استیو جابز نقشی اساسی در طراحی این ساختمان داشته و از ابتدا این ساختمان را با ایجاد یک سرسرای بزرگ و با این ایده طراحی کرده که کسی در داخل اتاق شخصی خود به تنهایی دچار نشود. در واقع این روشی برای افزایش کارآیی افراد در هنگام طراحی و اثربخشی کار گروهی بوده است.

پیکسار تایمز در ادامه آورده است که این اقدام یعنی نامگذاری این ساختمان به نام استیو جابز به کسانی که از در ورودی ان وارد می‌شوند یاداوری می‌کند که چه فرد مهمی این شرکت را پایه‌گذاری کرده است.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امین می‌گوید

    کمپانی پیکسار رو جابز تاسیس نکرد بلکه خرید