مایکروسافت «لایو مسنجر» را با اسکایپ ادغام می‌کند!

مایکروسافت در چند ماه گذشته به آرامی در حال انجام اقداماتی برای جذب بیشتر کاربران به سمت سرویس اسکایپ بوده است که از جمله اقدامات انجام شده در این راستا می‌توان به عرضه نسخه ویندوز 8 این سرویس اشاره کرد.

0

فارنت:  مایکروسافت به دنبال بازنشسته کردن سرویس لایو مسنجر در حمایت از سرویس اسکایپ خود است. وب‌سایت دِ ورج در گزارشی به نقل از منابع خبری موثق خود در مایکروسافت آورده است که سرویس لایو مسنجر شرکت مایکروسافت در چند ماه آینده بازنشسته خواهد شد و در واقع بهتر است بگوئیم در سرویس اسکایپ ادغام خواهد گردید.

بنابر این گزارش مایکروسافت در چند ماه گذشته به آرامی در حال انجام اقداماتی برای جذب بیشتر کاربران به سمت سرویس اسکایپ بوده است که از جمله اقدامات انجام شده در این راستا می‌توان به عرضه نسخه ویندوز 8 این سرویس اشاره کرد. با این اقدامات اکنون تقریبا 80 درصد پیام‌های فروری ارسال شده در اسکایپ با مسنجر انجام شده است.

دِ ورج در ادامه گزارش خود به نقل از این منابع آورده است که مایکروسافت بازنشستگی لایو مسنجر را به زودی اعلام خواهد کرد و امکان دارد این موضع حتی هفته آینده صورت بگیرد. این حرکت با لینک کردن اکانت‌های کاربران مایکروسافت در اسکایپ همزمان با اعلام بازنشستگی جهانی لایو مسنجر همراه خواهد شد. کاربران اسکایپ 6 در ونیدوز و مک هم‌اکنون در هنگام لاگین می‌توانند از اکانت مایکروسافت و یا فیس‌بوک خود استفاده کنند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۱  اسکایپ را به قیمت ۸٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد. مسئولان مایکروسافت هنوز به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.