این همان روشیست که دزدان برای سرقت تلفن همراه در مترو استفاده می‌کنند

سرقت تلفن همراه تجربه‌ایست که این روزها با توجه به افزایش قیمت موبایل در بازار در میان افراد رو به افزایش است. این موضوع ممکن است در خیابان و در اصطلاح به صورت زورگیری و یا حتی به صورتی باشد که حتی شما متوجه نشوید. سرقت تلفن همراه در مترو نیز از جمله این روش‌هاست.

3

صرف‌نظر از روش‌هایی که بعد از این اتفاق برای پیدا کردن تلفن همراه شما وجود دارد، پیشگیری از این اتفاق می‌تواند شما را از دردسرهای بعدی برهاند. به تازگی فیلمی در اینترنت پخش شده که نحوه سرقت تلفن همراه یک خانم در خطوط مترو مجارستان را به نمایش می‌گذارد.

اینکه در زمان این اتفاق فردی که در حال فیلمبرداری است به چه بهانه‌ای و بدون اینکه جناب دزد متوجه شود فیلمبرداری کرده موضوعی دیگر است اما نکته اصلی این است که ظاهرا بنابر آخرین گزارش‌ها با استفاده از همین فیلم بلافاصله جناب دزد گرفتار شده است.

هدف ما از انتشار این فیلم پیشگیری و ممانعت از بروز شرایط لازم برای سرقت تلفن همراه و سایر وسایل شماست. کافیست چشمان خود را بازنگهدارید و فرصت لازم را در اختیار دزدان قرار ندهید. راستی همانطور که مشخص است این اتفاق در ایران نیفتاده و خب البته بروز چنین شرایطی ربطی به کشور و تابعیت هیچ دزدی ندارد!

Source: Reddit

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. احسان می‌گوید

    عزیزم اینو خدا سر کسی نمیاره

    خودمون سر خودمون میاریم

  2. محمدرضا می‌گوید

    خدا سر هیشکی نیاره. خیلی بده :(

  3. میترا می‌گوید

    بعید می دونم تو ایران مترو انقدر خلوت باشه که از این روش استفاده کنن. به نظر بیشتر روش جیب بری و در اصطلاح بی سر و صدا رونق داره