کنفرانس دوشنبه گوگل به دلیل طوفان لغو شد

همان‌طور که می‌دانید گوگل قرار بود در روز دوشنبه هشتم آبان کنفرانسی را در شهر نیویورک امریکا برای معرفی محصولات جدید گوگل برگزار کند که دقایقی پیش طبق اعلام گوگل به علت پیش‌بینی وقوع طوفان یا گردباد در این شهر لغو شد.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید گوگل قرار بود در روز دوشنبه هشتم آبان کنفرانسی را در شهر نیویورک امریکا برای معرفی محصولات جدید گوگل برگزار کند که دقایقی پیش طبق اعلام گوگل به علت پیش‌بینی وقوع طوفان یا گردباد در این شهر لغو شد.

با این که گوگل به صورت رسمی اعلام نکرده بود که قصد دارد چه محصولاتی را معرفی کند و مراسم را Android Event نامیده بود اما تصاویر و مشخصات لو رفته ما را تقریباً مطمئن کرده بود که باید با نکسوس 7 نسخه 32 گیگابایتی، اسمارت‌فون نکسوس 4 ال‌جی و تبلت نکسوس 10 سامسونگ روبرو شویم. به این ترتیب انتظار می‌رفت گوگل نکسوس های خودش را به سه عضو برساند اما به نظر می‌رسد باید فعلاً منتظر بمانیم.

گوگل هنوز زمان دیگری را برای برگزاری این کنفرانس اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود حداکثر تا دو هفته آینده تاریخ دیگری را مشخص کند. اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت نیز در روز دوشنبه کنفرانسی را ترتیب داده است اما  به نظر می‌رسد ویندوزفون 8 بیدی نیست که با این بادها بلرزد!

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.