صف کشیدن مشتاقان خرید «گلکسی نوت 2» سامسونگ در ایران!

دیروز شنبه ساعت 11 صبح، بالاخره انتظار مشتاقان خرید گوشی «گلکسی نوت 2» به پایان رسید و با عرضه این گوشی در برخی فروشگاه‌های منتخب در تهران، مشهد و یزد که نام آن‌ها توسط شرکت پارس سامتل نماینده رسمی شرکت سامسونگ اعلام شده بود، فروش رسمی این فبلت در ایران آغاز شد.

19

فارنت: دیروز شنبه ساعت 11 صبح، بالاخره انتظار مشتاقان خرید گوشی «گلکسی نوت 2» به پایان رسید و با عرضه این گوشی در برخی فروشگاه‌های منتخب در تهران، مشهد و یزد که نام آن‌ها توسط شرکت پارس سامتل نماینده رسمی شرکت سامسونگ اعلام شده بود، فروش رسمی این فبلت در ایران آغاز شد.

«گلکسی نوت 2» که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده، در ابعاد 151 در 80 میلی‌متر و با وزن 183 گرم ساخته شده و با ضخامت 9.4 میلیمتر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌شود و بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه می‌شود.

«گلکسی نوت 2» هر چند فعلا از همه گوشی‌های اندرویدی بزرگ‌تر است و از آن با عنوان فبلت یا تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می‌شود اما همچنان به راحتی در دست جای می‌گیرد و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است.

صبح روز گذشته فروشگاه‌های عرضه کننده این گوشی که با گارانتی پارس سامتل عرضه می‌شود با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شد و به طور مثال در فروشگاه کامران واقع در خیابان جمهوری بیش از 200 نفر پیش از آغاز فروش در خیابان به انتظار ایستاده بودند. این انتظار چندان هم بدون پاداش نبود و علاوه بر خرید «گلکسی نوت 2»، هدایای ویژه‌ای که ارزش آن‌ها با توجه به نوبت آن‌ها در صف با یکدیگر متفاوت بود، از سوی سامسونگ دریافت کردند.

«گلکسی نوت 2» دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED و با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.

این گوشی از توان پردازشی بالایی برخوردار است و با پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی، مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد.
«گلکسی نوت 2» که به سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

19 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    این صف خرید مرغ تعاونی هست،شک نکنین

  2. هاشم می‌گوید

    آره من دلالم عکسمم اون بالا هست اگر صورتهارو شطرنجی نکنید میرم شکایت میکنم

  3. مهدی می‌گوید

    کلا ما ایرانی ها عادت کردیم واسه هرچیزی صف بیاستیم..

    1. امین می‌گوید

      ….. همین آقا مهدی اگه عکس هایی مثل اینو در ژاپن یا آمریکا یا کلا اونور آب می دید ذوق می کرد که چقدر اهالی اونجا وضع شون توپه و دغدغه ای جز به روز کردن دیجیتالی خود ندارند و کلا چقدر خوشبختند

      1. امین می‌گوید

        به جان خودم حرف دل خودمو گفتی اینایی که اینجا این همه کامنت دادن باور کن اگر این صف تو ایران صف اپل بود 100 % تعریف می کردن مطمئن باش !

  4. مسعود می‌گوید

    ای وای من
    اینا بیشتر از من سود کردن چرا زودتر به فکر خودم نرسید

  5. Ehsan می‌گوید

    یه روز میری وای میستی تو صف 300-400 تومن سود میکنی!
    والا منم خبر داشتم میرفتم تو صف میخریدم ، بعد گرون تر میفروختم! :)

  6. سید محمد رضا می‌گوید

    اون آقا اولی که موبایل بهش رسیده چقدر خوشحاله!!!
    یاد زمانی افتادم که اولین آیفون 5 بدست مردم میرسید چه ورجه ورجه ای میکردن.این آقا خیلی آرامش و اعتماد بنفس داره!!! ((;

  7. طراحی سایت می‌گوید

    یعنی واقعا برای گوشی صف کشیدن؟
    ملت بیکارنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:))

  8. آريا می‌گوید

    اگه دلال ها تو صف نباشن باید تعجب کنید.. اینجا ایرانه ..کشور دلال ها… تو هر زمینه ای دلالی کار و کاسبی داره..

  9. علی می‌گوید

    برای اینکه کلا 70 تا گوشی بود و جایزه هم داشت. به بازار نیست، هرجا سودی باشه، دلالها صف میکشن. از 1 روز قبل زنبیل گذاشته بودند.

  10. علی می‌گوید

    95٪ کسانی که گوشی بهشون رسید دلال بودند، اینور میگرفتن2700 و اونطرف خیابون میفروختند 3 تومن. جایزه رو هم بعدا میفروشند. خوب درآمدی شد برای دلالها

    1. مهرداد می‌گوید

      خب مگه اونایی که اونر خیابون می خریدن 3 تومن چه مشکلی داشتن که بیان اینور خیابون خودشون بخرن 2700!! بازم حتی اگه حرف شما درست باشه میشه گفت این گوشی انقدر بازار خوبی داشته که این همه به قول شما دلال بیان تو صف وایستن!

  11. هادی می‌گوید

    مرفهین بیدرد به اینا میگن

  12. محمدرضا می‌گوید

    بابا بیخیال یعنی تو ایران هم واسه گوشی صف وایمیستن

    1. علی می‌گوید

      نه بابا بخاطر جایزه هشتصد هزار تومانیش بوده والا هیچ کسی تو این وضعیت اقتصادی نمیره برای خرید گوشی اونم سامسونگ توی صف وایسه.

      1. فربد می‌گوید

        آره
        طرف میره 2 میلیون و 100 پول گوشی میده که هشتصد هزار تومن بگیره!
        نصف بازار اسمارت فون ها دست سامسونگه!

  13. رضايا می‌گوید

    چه خبره مگه؟ حالا چند می دادن؟ چرا خبرمون نکردید؟

  14. علي می‌گوید

    دیروز منم تو صف بودم که ظاهرا تو یکی از عکس ها سرم پائینه و صورتم معلوم نیست دی:
    نمی دونم این همه آدم برای چی اومده بودن فکر می کردم فقط خودم خوره موبایلم!