هشتم آبان کنفرانس جدید اندروید: بالاخره چند نکسوس جدید معرفی می‌شوند؟

گوگل امروز دعوتنامه جدیدی برای یک کنفرانس جدید ارسال کرده است؛ این مراسم که قرار است در تاریخ هشتم آبان ماه در نیویورک برگزار شود احتمالاً میزبان رونمایی از گوشی جدید نکسوس گوگل و عرضه نسخه 32 گیگابایتی نکسوس 7 خواهد بود.

0

فارنت: گوگل امروز دعوتنامه جدیدی برای یک کنفرانس جدید ارسال کرده است؛ این مراسم که قرار است در تاریخ هشتم آبان ماه در نیویورک برگزار شود احتمالاً میزبان رونمایی از گوشی جدید نکسوس گوگل و عرضه نسخه 32 گیگابایتی نکسوس 7 خواهد بود.

با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس و فصل خرید از آن‌جایی که اپل آیفون 5 را عرضه کرده و شایعات آیپدمینی نیز روز به روز قوت می‌گیرند گوگل نمی‌خواهد قافله را ببازد و در هشتم آبان‌ماه قصد دارد با معرفی نسخه 32 گیگابایتی نکسوس 7 و همچنین اسمارت‌فون نکسوس جدید خود کاربران را از خرید آیفون 5 و آیپد مینی منصرف کند.

در مورد نکسوس 7 شایعات خبر ازکاهش قیمت نسخه 8 گیگابایتی به تنها 99 دلار و عرضه نسخه 32 گیگابایتی با قیمت 249 دلار می‌دهند؛ به نظر ما هر کدام از این شایعات که درست از آب در بیایند بسیار خبر خوبی خواهند بود و کاربران زیادی را جذب خواهند کرد. همچنین برخی منابع از همکاری گوگل و سامسونگ برای عرضه یک تبلت نکسوس 10 اینچی خبر می‌دهند که البته احتمال آن ضعیف‌تر است.

اما شایعه‌ای که تقریباً محقق شده است عرضه اسمارت‌فون نکسوس4 ال‌جی می‌باشد که پیش از این تصاویری از آن در فضای اینترنت درز کرده و حتی شخصی که به آن دسترسی داشته یک بررسی اجمالی هم از آخرین نکسوس گوگل داشته است. نکسوس ال‌جی قرار است با صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ‌دی از نوع Super IPS به همراه پردازنده فوق قدرتمند چهارهسته‌ای Qualcomm S4 Pro مبتنی بر چهارهسته 1.5 گیگاهرتزی Krait و پردازندع گرافیکی Adreno 320 عرضه شود و اولین دستگاه اندرویدی با اندروید 4.1.2 باشد.

اما شایعات به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چند روز پیش تصاویری در اینترنت منتشرشد که ادعا می‌شد تصویر نکسوس ایکس، تلفن همراه نکسوسی سونی باشد و به این ترتیب ممکن است گوگل حتی چندین گوشی نکسوس را در هشتم آبان معرفی کند.

بدین ترتیب با اضافه شدن یک رویداد مهم دیگر در نیمه اول آبان ماه باید چند هفته هیجان‌انگیز را انتظار بکشیم؛ دوم آبان کنفرانس اپل، پنجم آبان ویندوز 8 و هشتم آبان هم کنفرانس گوگل و همچنین ویندوزفون 8. چند روز اول آبان حتی می‌تواند مشخص کننده سلطان پلتفرم موبایل‌ها در یک‌سال آینده باشد، پس شما هم مثل ما تقویم‌هایتان را تنظیم کنید و منتظر این همه رویداد جذاب بمانید.

Source: The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.