تعطیلات آخر هفته/ بازی رایمن و فرار جنگلی

به تازگی شرکت یوبی‌سافت عنوان پرفروش خود یعنی رایمن را برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده استبازی رایمن و فرار جنگلی در حقیقت یک نسخه لایت نسخه اریجین با نام “فرار جنگلی” است.

0

بازی رایمن و فرار جنگلی دارای 4 سبک مختلف است که رایمن با توجه به انتخاب شما در مراحل پیشروی می‌کند که این 4 سبک عبارتند از پرواز کردن، پریدن، کوبیدن (بر سر پیرزنان نگون‌بخت) و دویدن بر روی دیوار که به عنوان مثال در حالت پریدن شما فقط باید بپرید و به کسب امتیاز بپردازید.

همانند نسخه کنسولی شما در این بازی نیز با پریدن، معلق ماندن در هوا، مشت زدن به پیرزن‌های شیپورچی و دویدن بر روی دیوار در صفحه نمایش به حرکت در می‌آیید که البته نمی‌توان منکر این نکته نیز شد که در نسخه کنسولی با وجود جویستیک فیزیکی پرش‌ها بسیار سریع‌تر و لذت بخش‌تر است.

یکی ازنکات منفی گیم‌پلی نسخه موبایلی بازی رایمن و فرار جنگلی این است که شما هیچگونه امکان بازگشتی ندارید بدین معنی که زمانی که فرصتی در بازی از قبیل جمع آوری سکه‌های خندان را از دست بدهید امکان بازگشت ندارید و چون برای کسب جواهر در هر مرحله تمامی امتیازات را باید جمع‌آوری کنید این کار کمی زمان‌بر و فرسوده‌کننده خواهد بود که البته نسخه کنسولی این بازی بخصوص بر روی ویتای سونی چنین مشکلاتی را نداشت.

در ضمن در نسخه کنسولی بازی رایمن و فرار جنگلی شاهد تعدد کاراکترهای مختلف بازی نیز بودیم که تنوع خوبی به بازی بخشیده است که خوب در نسخه موبایلی شاهد این تنوع نبوده و ما فقط رایمن به همراه یک پرنده ناشناخته که به نحو زیبایی سوت می‌زند را شاهد هستیم. موسیقی بازی بسیار زیبا و شاد و با افکتهای صوتی بسیار زیبایی همراه است و سبک بازی را بیشتر از بیش مفرح می‌کند.

شما در ضمن می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر، تصاویر متنوع بیشتری از رایمن را برای بک‌گراند گوشی خود انتخاب کنید که هر چقدر امتیازات شما بالاتر رود تصاویر بیشتری برای شما گشوده می‌شود. شما در ضمن این امکان را دارید که  با زدن بر روی گزینه رایمن پلاس در صفحه اصلی بازی، بازی افسانه رایمن را پیش‌خرید کنید.

بازی رایمن و فرار جنگلی از دید من یک بازی با تقلید هوشمندانه از بازی کنسولی یوبی‌‌سافت یعنی رایمن اریجین است که دارای یک سیستم بازی دو بعدی بسیار درخشان و زیباست که این نکته را اثبات می‌کند که موتور گرافیکی یوبی آرت بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نیز به خوبی اجرا می‌شود.

بازی رایمن و فرار جنگلی با 40 سطح و با کمک گرفتن از بازی نسخه کنسولی بسیار زیباتر شده و نشان می‌دهد یوبی‌سافت برای دنیای تلفن همراه نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

به هر حال از مهمترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به: گرافیک بسیار عالی با پشتیبانی از رتینای آیفون، جهان‌های جدید برای کشف کردن، قدرت‌های جدید برای از بین بردن دشمنان، موسیقی بسیار جذاب، کنترل‌های لمسی مبتنی بر صفحه نمایش، تصاویر پس زمینه منحصر به فرد برای قرار دادن در پس زمینه تلفن همراه و سیو کردن بازی در icloud به همراه پشتیبانی از مرکز بازی در پلتفرم iOS اشاره کرد.

دانلود بازی رایمن و فرار جنگلی

بازی رایمن و فرار جنگلی با حجم کم بسیار زیبا است و با فضای مفرح و شاد ساعات خوبی را برای پرکردن اوقات فراغت شما رقم خواهد زد و فارنت نیز پیشنهاد می‌کند در صورت داشتن اوقات فراغت در آخر هفته! وقت خود را با این بازی بسیار زیبا سپری کنید.

لینک فروشگاه آی‌تونز

لینک گوگل‌پلی

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.