بهترین بازی‌های رایگان برای آیفون 5 جدید شما!

در حالی که بیشتر توسعه دهندگان نرم افزار و بازی برای IOS برای وفق دادن عناوین خود برای آیفون 5 هنوز در حال بررسی نکات فنی هستند بسیاری از آنان نیز در حال حاضر عناوین خود را برای آیفون 5 به روز کرده اند که با یک صفحه نمایش جدید و همچنین سیستم عامل 6 iOS نمایش دلپذیری خواهند داشت.

1

در این مطلب قصد داریم چند عنوان رایگان که برای آیفون 5 و iOS6 به‌روزرسانی شده‌اند و در واقع بهترین بازی‌های رایگان برای آیفون را با یکدیگر در فارنت مرور کنیم.

بازی جت پک جوی راید – Jetpack Joyride

شما در نقش بری استیکفیر در یک آزمایشگاه مخفی هستید که یک بازی مفرح  کلاسیک به سبک دونده است و شما فقط با استفاده از یک دکمه گاز که بری را به بالا هدایت میکند در بازی پیشروی میکنید و در ضمن در طول راه نیز به انواع وسایل و خودروهای منحصر به فرد روبرو میشوید  تا بتوانید بیشتر در بازی به حیات خود ادامه دهید.در طول بازی شما با به دست آوردن سکه ها و گوی شانس می‌توانید بخت خود را در به دست آوردن امتیاز بیشتر نیز بیازمایید  و حالا با آمدن ایفون 5 دارای فضای بیشتری در بالای سر بری نیز خواهید بود پس لذت ببرید.

هم اکنون دانلود کنید.

بازی خون و افتخار 2: افسانه – Blood & Glory 2: Legend

Glu Mobile نیز نسخه دوم بازی خون و افتخار خود را که یک بازی رایگان در سبک گلادیاتور بهینه سازی شده برای ایفون 5 نیز ارائه داده است.

 

این بازی اگر چه ممکن است نتواند به بازی بسیار مشهور تیغ بران شرکت اپیک برسد اما با ارائه یک کالکشن کامل از سلاح ها ،زره پوش ها و تجهیزات یک بازی رویایی برای آیفون 5 به صورت رایگان رقم زده است و البته اگر کمی دست و دلباز نیز باشید میتوانید با خرید ادوات بیشتر سریعتر در بازی پیشرفت کنید.

هم اکنون دانلود کنید.

بازی برج کوچک – Tiny Tower

برج کوچک 8 بیتی یک بازی ستایش شده شبیه ساز مدیریتی است  که شما باید ساکنان جدیدی را به سکونت در برج جذب کرده و برای آنان کسب و کار ایجاد کنید  و در ضمن نیازهای محلی آنان را نیز برآورده سازید.

با گذشت زمان نیز سود حاصل از این کسب و کار را در توسعه برج و باروی خود بکار گیرید  و در ضمن قادر خواهید بود تا از طریق خرید داخل بازی سریعتر در بازی پیشرفت کنید و  من ف این بازی بسیار زیبا را به تمامی IOS داران پیشنهاد میکنم.

هم اکنون دانلود کنید.

بازی متال استورم:وینگ من-MetalStorm: Wingman

این بازی رایگان شبیه پرواز است که دارای یک سبک اکشن بسیار فوق العاده است و بازیکن می‌تواند با استفاده از مبارزات تک نفره به کسب پول و اعتبار بپردازد که کاربر می‌تواند با استفاده از این اقلام به بهبود هواپیما و سلاح های انان بپردازد.

در ضمن می‌توانید با دوستان انلاین خود یک رقابت هیجان بخش به راه بیاندازید.

هم اکنون دانلود کنید.

بازی فرار از معبد – Temple Run

بازی فرار از معبد نیز که پیش از این در اینجا به صورت مفصل در باره آن بحث کرده ایم شما در نقش یک بازیکن باید به سبک ایندیاناجونز در خرابه های باستانی از دست میمون های عصبانی فرار کنید و البته در این میان با موانع بسیاری روبرو هستید که می‌توانید با کسب سکه و اعتیار دارای سرعت بالاتر بشوید و همچنین کاراکترهای جدیدی را نیز به دست بیاورید.

اگر شما برای اولین بار است که آیفون خریداری میکنید پیشنهاد  من برای اولین بازی همین عنوان فرار از معبد است.

هم اکنون دانلود کنید.

اگر شما هم بازی‌های خوبی برای آیفون سراغ دارید و آنها را به عنوان بهترین بازی‌های رایگان برای آیفون می‌شناسید خوشحال می‌شویم آنرا با ما درمیان بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کافه گیم می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی

  2. ماهان می‌گوید

    اینا مصخره ترین بازیا هستن نه بهترین