وزیر امنیت داخلی آمریکا هیچ اکانت ایمیلی ندارد!

خانم جانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی ایالات متحده در اجلاس امنیت سایبری که به میزبانی نشریه ملی آمریکا برگزار شده بود در این مورد می‌گوید که در تمام طول تصدی این پست خود در کاخ سفید هرگز از ایمیل استفاده نکرده است.

0

فارنت:دیر زمانی است که باراک اوباما در حال یک فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی بوده و حتی در گوگل پلاس شبکه اجتماعی گوگل بارها پست‌های او را مشاهده  کرده‌ایم  اما با این گستردگی فعالیت رئیس‌جمهور آمریکا در اینترنت جای تعجب دارد که بدانید وزیر امنیت داخلی کاخ سفید جتی از ایمیل هم استفاده نمی‌کند.

خانم جانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی ایالات متحده در اجلاس امنیت سایبری که به میزبانی نشریه نشنال ژورنال آمریکا برگزار شده بود در این مورد می‌گوید که در تمام طول تصدی این پست خود در کاخ سفید هرگز از ایمیل استفاده نکرده است.

هر چند باور این ادعا برای کسی که دارای بیشترین مکاتبات و ماموریت‌ها است کمی سخت به نظر می‌رسد اما این اقدام  بدین معنی است که ناپولیتانو اصلا به امنیت فضای وب اعتمادی ندارد و برای همین می‌گوید که:”به این دلیل من بسیار ایمن هستم چون اکانت پست الکترونیکی ندارم”.

Source: theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.