عرضه آیفون 5 با پوششی از طلای 24 عیار!

تنها در کمتر از یک هفته از عرضه آیفون 5، مدل طلایی آن نیز البته نه از سوی اپل بلکه از سوی شرکت گلداندکو (Gold & Co) آماده عرضه شده است.

0

فارنت: اگر به خرید آیفون 5 علاقمند شده‌اید اما با شنیدن اینکه بدنه آلومینیومی این گوشی به طور عجیبی به خط و خش علاقمند است تا مرز انصراف پیش رفته‌اید شاید با خواندن این مطلب دوباره به خرید محصول جدید اپل علاقمند شوید! البته احتمالا این علاقمندی مجدد برای شما گران تمام خواهد شد چون ناچار به خرید آیفون 5 نه با پوشش آلومینیومی بلکه با پوششی از طلای 24 عیار خواهید شد!

بله! تنها در کمتر از یک هفته از عرضه آیفون 5، مدل طلایی آن نیز البته نه از سوی اپل بلکه از سوی شرکت گلداندکو (Gold & Co) آماده عرضه شده است.

این آیفون 5 طلایی در دو مدل طلای 24 عیار و مدل رز طلایی!! عرضه می‌شود که هر کدام از آنها با شماره جداگانه‌ای عرضه خواهند شد و البته هر دو از جعبه چوبی مخصوص خود که صنایع دستی به حساب می‌آید برخوردارند.

حالا اگر با دیدن این عکس‌ها و خواندن چند خط بالا برای خرید آیفون 5 طلایی علاقمند شده‌اید باید به عرض شما برسانم که این مدل‌های طلایی آیفون 5 به زودی در فروشگاه‌های شرکت گلداندکو در بریتانیا و دوبی عرضه خواهند شد و ما هم مانند شما خبری از قیمت این مدل‌ها نداریم و شاید قیمت رو به افزایش طلا در بازارهای جهانی دلیل آن باشد.

قیمت آیفون طلایی هر چقدر باشد به نظر چندان هم از قیمت فعلی آن در بازار ایران بالاتر نخواهد بود اگر چه به نظر بیش از مدل معمولی آیفون 5 جلب توجه خواهد کرد.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.